Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 30 oktober 2010 19:23

Helg igen nu då =) Blir en ugn helg för mig då man ska jobba på måndag morgon :) Va har man gjort hittills nu då ? Jo igår blev det jobb och sen på eftermiddagen blev det tåg till Gbg för att shoppa och fixa min navel piercing bla =) Idag blev det stress till bussen då man försov sig lite så man hann inte äta något innan det blev träning på jobbet i 3 timmar =/ Så man var med där en stund och sen halv timma timma in i passet blev man yr och var nära på att svimma pga att man inte hade ätit något och så =/ Blev att man drack upp en mer flaska hyfsat fort, äta lite frukt och dricka vatten så att man skulle åf i sig lite socker och vätska. In i salen igen för att fortsätta träningen, men lite lugnare och lyssna till vad min kropp säger. Blev många pauser för mig med dricka och äta frukt men bättre de än att inte ta någon paus alls och svimma eller så (=


Imon blir det att åka in till stanför att träffa Frida på kvällen och gå ljus i alingsås med henne och några andra =) Efter de blir de att åka hem för att sova så man orkar upp på måndag morgon för att ta bussen in till stan och jobba i några timmar på Lendahl i ett av deras fritids =) Men nu blir de att kolla tvätt och sedan blir det nog att sova tror ja, är helt slut efter träningen ju ^^Somna nästan direkt efter att ja la mig i sängen och tog de lugnt ;P haha Godnatt och sov så gott alla sammans! Glad halloween med, tror det är idag ;P haha Puss puss

   

Ovido - Quiz & Flashcards