Alla inlägg under september 2015

Av Constance Schärfer - 1 september 2015 16:35

Vilka underbara månader jag har haft nu det 2 sista. Träffat en riktigt fin kille som jag nu mer eller mindre bor med tillsammans med en tjejkompis som han är inneboende hos. Vi har det så sjukt bra och roligt ihop alla 3 trots att jag inte jobbat på två månader pga sjukskrivning. 


Jag och Tomas åkte till Gothia Hotel och bodde där över en natt och firade 1 månad där sedan vi träffades ( ingen tänkte på det av oss). Var riktigt mysigt och trevligt, rummet och allt var hur fint som helst och maten var riktigt god. Kostade en del men det var det allt värt!

Veckan efter åkte vi til GBG igenför att träffa hans syster och systerdotter. Åt tacos, åkte til stranden, spelade spel och pratade och bara hade almänt trevligt där med dom. Sen blev vi dessutom bjudna (indirekt) till dotterns 8 års kalas i oktober med, så då väntas barnkalas där.

Ja vi har aldrig varit hemma så mycket typ, alltid varit någon dag vi åkt iväg till GBG. Är det inte för min syster ska ha konsert/föreställning med Göebrogs Operan som hon var på 4 veckors sommarkurs på så är det för Ikea, Lager157 eller bara en dags tur dit.
Nu snart blir det säkert att vi åker dit igen för att köpa ännu mer saker än vad vi gjorde sist ;P haha  sist jag och Toms var där så köpte vi saker för säkert 5000kr xP haha och då har vi inte köpt allt vi vill eller behöver.

Hoppas verkligen att detta kommer hålla och allt, jag trvis som fan med honom och älskar honom. Han gör mig så sjukt glad och får mig att må bättre när jag inte mår bra och han är så otroligt snäll mot mig. Likadant med honom, han älskar mig, trivs med mig och tycker att jag gör honom glad som han gör mig glad.
VI får helt enkelt hålla tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards