Alla inlägg under februari 2014

Av Constance Schärfer - 16 februari 2014 17:08

Vilken härlig alla hjärtans dag och helg jag har haft. Jobbade i fredags och lördags men myste med finaste killen framför film och åt muffins efter jobbet.
Idag är det hans tur att jobba och jag ligger i sängen framför tvn och väntar på att bästa ska komma hem.
Nu blir det fortsätta att kolla på Simpsons och invänta killen.

Hoppas ni haft en härlig helg och alla ??ans dag ! Puss

Av Constance Schärfer - 7 februari 2014 22:38

Vilken jävla dag jag haft på jobbet idag, på ett positivt sett då. Började på kontoret som vanligt men ändå inte. Tanken var att det inte skulle vara något ledar möte utan gå direkt på primtime, men så blev det inte. Vi körde på ledar möte ändå och gick sedan in och körde primtime i primtime rummet. Där inne sa chefen att om jag ska följa med till som då var ett obestämd stad var jag tvungen att fixa två pcs. Och jag sa solklart att det kommer jag klara, minst.

Vi åkte iväg och var framme vid 16. Körde på direkt och fixade två pcs inom en timme och hade sedan några stycken fler efter de men som sedan ångrade sig ( som tidigare ). Det regnade och jag var/är dyngsur om mina fötter oxh skor men det brydde jag mig inte det minsta om då jag var så jäkla klart att jag hade fixat två stycken !!!! :-D

Nu kan inget förstöra min kväll och ser fram emot morgondagen arbetspass på kontoret entomr mycket.

Hoppas att ni haft en bra dag och får en lugn eller galen och vild helg !
Själv ska jag genomför att sova några timmar och sedan tillbaka till Gbg oxh kontoret för mer jobb :-D haha många hade varit ledsna och mindre positiva till det men jag som älskar att jobba och hatar att vara ledig är det underbart :-D

Av Constance Schärfer - 5 februari 2014 22:19

Ja då är man på väg hem från jobbet och tidigt denna gången med dessutom. Vad hände där liksom ? :-O :-P haft en bra dag idag iaf, fick lära upp en ny på kontoret hade riktigt roligt vi körde järnet. Blev klara efter 5-6 timmar med vårt turf men ingen lycka där. Bara att satsa på en bättre dag imån eller hur ? :-)
Varit på kontoret i snart månad, gått själv i en halv, haft roligt, bra men också några mindre roliga och sämre dagar. Älskar mina kollegor, dom är helt underbara, stöttar, muntrar upp och peppar en till tusen. Har intr varit på en lika bra arbetsplats som denna på länge ( om man inte räknar med gymmet då ;-) ).

Anledningen till att jag skrev tidigare hem är för jag brukar annars inte vara hemma förrän 00-01 och vara i säng förrän vid kanske 01-02 för att sedan gå upp vid 6-7 tiden dagen efter och jobba ett 3-14 timmars pass :-S men med sådana kollegor och chefer som jag har så funkar det super.

Lite ledsen är jag dock att jag började på kontoret är för jag var tvungen att sluta jobba med barnen på gymmet och endast ha några ynka pass i veckan ( 1-2 ) :/ :-(( saknar de små liven så oerhört mycket, några lite mer än andra men still.

Jaja nu ska jag börja lägga nr skrivandet och ta mig vidare hem. Hoppa ni alla har haft en bra vecka so far !

Ovido - Quiz & Flashcards