Direktlänk till inlägg 24 december 2015

Uppdatering

Av Constance Schärfer - 24 december 2015 19:08

Okej jag har inte skrivit på ett bra tag nu så nu ska jag skriva om dagarna.

Jo 4 dagar innan vi skulle flytta till den nya lgh kommer Tomas med att han inte vill jag ska flytta med och jag ska flytta hem (allt detta när han är borta på jobbet. Alltså tar han set via sms). Arg som jag var sa jag att jag packar allt och drar direkt. Dock kunde jag inte åka förrän på torsdagen så det blev att packa allt jag kunde på onsdagen och sedan ta med det på torsdagen. Så på torsdagen åkte jag hem med Sara då hon körde mig efter jag var på visning (fick inte lgh). Fredagen åkte jag och min bror tillbaka till lägenheten för att hämta de lådor jag inte fick med mig dagen innan. På kvällen ringde Tomas och vi pratade lugnt i 10 minuter av alla 50-60 minuterna. De andra minuterna bråkade vi bara en massa (som vanligt de senaste). Lördagen så åkte pappa och René till lägenheten för att hämta min säng som var kvar.

I lördags fyllde jag år och då åkte jag och René till Gbg för att se den nya Star Wars filmen (ingen intresserad) som egentligen var julklapp till Tomas men som han ej ville ha nu. Båda somnade under filmen då vi inte hängde med vad som hände. Sedan blev det mat med familjen och trevligt där. På kvällen åkte jag in till stan för mat på Amvorsia med underbara Daniella, Louise och två andra killar. Satt där och åt och drack ett glas vin/öl. Efter maten gick jag och Daniella vidare till Harrys medan de andra gick vidare til Two lads pub.
På Harrys träffade vi Costa som vi spenderade kvällen/natten. Inget grattis från Tomas (förvånade mig inte) men fick en himla massa grattis från andra :)

Igår åkte jag till min moster fär att fira jul med henne och min yngsta moster. Var riktigt roligt då jag inte träffat min yngsta på flera år nu.
Idag sitter jag ensam hemma framför tvn och har sjukt tråkigt. Känner mig ensam om man inte räknar med Teddy då :-P

Imon blir det att åka till dom igen för lite mat och sällskap hos mostrarna igen innan jag ska gå till en tjejkompis och sedan vidare till hotellet.

Så där har ni alla, en uppdatering om vad som hänt. Hoppas ni alöahar en underbar jul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards