Alla inlägg under januari 2011

Av Constance Schärfer - 15 januari 2011 17:26

snart ännu en vecka gått på det nya året:) skönt med helg, inte en enda ledig dag på hela veckan förrän nu:P jobbat varje dag och tränat alla utom i onsdags och nu i helgen, så duktigt av mig ;) har en sån träningsverk nu i ben,rumpa,mage och armar ^^men oerhört skönt är de och det kommer inte att hindra mig från att träna igen på måndag i två timmar :P haha har varit så duktig denna veckan med träning, men i måndags var ja ändå bäst då jag tränade i gymmet i två timma och sen gick över till sal 2 för en timmas zumba ! :O =D fatta att jag var stolt över mig själv då när ja kom på att jag hade tränat i 3 hela jävla timmar !! :O

Av Constance Schärfer - 2 januari 2011 16:43

Vilken härlig nyårs afton jag har haft!  Först gick man upp vid 8.30 40 något sånt för att packa ner det sista för kvällen och göra sig i ordning sen gick man till bussen halv timma senare. Åkte in till stan och vsr inne 9.50 55, gick till storken huset och stod där och väntade på att det skulle öppna. Make up store blev det sen för att bli sminkat inför kvälle ooch lite tips :) Köpte en foundation borste och mascara när all smink var färdig och innan man begav sig hem till Frida =) När jag hade kommit dit och hon och hennes kusin kom tillbaka fårn promenaden med Theo så blev det att färga mitt hår och göra sig i ordning med smin, kläder och allt annat inför kvällen. När vi skulle åka för att hämta Sara norin och rasmus funkade inteena broms ljuset så blev att skynda oss till statoil för att köpa lampa till bilen, hem till sara för astt hämta henne och rasmus och sedan iväg till Gbg. Där blev det fyrverkeri och mat tillsammans med Sara flank, Samuel, kalle och Anders =) Vid 8 9 åkte vi tillbka till alingsås och hem till sandra för att hämta upp henne innan vi åkte hem till sara norin och fira nyåret där. Blev lek och massa skratt när alla hade kommit senare på kvällen:) Blev sing star, snurra flaskan och andra lekar, hur roligt som helst hade vi! =) När jag och frida väl hade kommit hem till henne och lagt oss var klockan 5.30 om inte senare för mig^^ haha Jag somnade säkert inte förrän 6 eller så och vakna sen ige vid 9 men gic inte upp förrän vid 11 för att äta frukost :) Väckte sen frida när mjag skule hämta tandborsten och sminket inne på hennes rum vilket inte var meingen =/ =P En underbar nyårs firande hade vi, iaf jag men tror att alla dom andra hade de med =D


I lördag( igår) åkte Frida, Sara norin, Kalle, Rasmus och kanske Anders hem till Sara flank för att ha en flyttfest för henne eller va man ska säga medan jag stannade kvar i alingsås vilket jag ångrar nu i efterhand :P :/  Jag ville ju också ha roligt med dom !!^^ haha Blev att jag åkte hem istället, la mig i sängen och kollade på en film och smsade med kalle och fick höra allt roligt dom fick göra och hade :( =) Var sjukt trött men det hindrade mig inte från att vara vaken till 12 1 eller så igen ^^ haha Har man en dator och tv på rummet så finns det alltid saker som lyckas hålla en vaken ;) hehe


Idag då så har man inte gjort så mycket utan bara varit hemma och tagit det lugnt =) Sov till 12 13 idag och var fortfarande trött när man vaknade^^Låg kvar i sängen och kollade på Nils Karlsson pyssling innan jag gick ner för att göra frukost och kolla på fångarna på fortet :) Är fortfarade väldigt trött men det hindrar mig inte ifrån att vilja hitta på något vilket ja vill ^^ hehe Får se om jag lyckas somna tidigt ikväll eller om det blir att man är vaken länge denna gången med ;P Imon blir det att åka in till stan för att träffa tilda och lämna in vår viklista =)

Ovido - Quiz & Flashcards