Alla inlägg under juni 2013

Av Constance Schärfer - 22 juni 2013 14:06

Midsommarafton igår och midsommardagen idag. Jag vet inte hur eran midsommar var men min var väldigt bra ändå trots vädret. Åkte in till maxi en snabbis för att handla lite innan jag gick hem till Johan för lite firande. Blev massa film, jordgubbar, glass, chips, godis, fanta och hamburgare från Max ^^ men vi hade roligt och en himla tur med vädret när vi var ute med pop innan det bar iväg till Max för att köpa mat.
Bara någon meter från garaget brakade regnet ner över oss.
Idag fortsätter vi firandet och även fira min bror och pappasom fyller år nästa vecka.

Av Constance Schärfer - 11 juni 2013 16:52

Haft en underbar slut på förra veckan med två dejter. Riktigt trevligt med en massa skratt var det både i fredags och i söndags. En trevlig och rolig kille är han allt och hans husse är inte så dum heller ;-) haha nä skoja killen är riktigt trevlig och hans hund är en stor bonus.
I veckan blir ytterligare dejter, redan imon faktiskt om vädret tillåter annars väntar en på lördag.
Hoppas ni alla har haft en bra helg och får en bra vecka !

Av Constance Schärfer - 3 juni 2013 16:27

Äntligen är sommaren här ! Har legat ute och solat en stund idag, försökte iaf. Det blåste så himla mycket och silen gick i moln nästan hela tiden. Sen gjorde, gör nacken ont typ hela tiden sen olyckan då jag fått wiplash :-/ men det ska inte hindra mig från att njuta av sommarn tillsammans med mina underbara vänner !

Skapa flashcards