Alla inlägg under juni 2014

Av Constance Schärfer - 21 juni 2014 20:31

Förra helgen var jag i Stockholm med min syster, hon för konsert ( One Direction ) och jag för att träffa en kompis. En härlig helg med hotellfrukost och slapp.
Träffade min kompis på fredag och vi kom på torsdagen. Blev att vi var hela dagen i stan och bara åt och pratade, gick från ena stället till den andra för att äta ^^ på lördagen blev det att jag satt på Centralstationen i 5 timmar då jag ej hade pengar förrän en timme innan tåget skulle gå tack vare min snälla moster som överförde 300kr till mig för mat och annat. Men förutom det hade jag en riktigt bra helg där och det tror jag min syster hade med ;-)

Sen på söndagen efter att ha sovit första natten hemma efter Stockholm vistelsen träffade jag min underbara vän Frida som då var på snabb besök i Alingsås från Stockholm under helgen och som jag missade precis när jag var där. Vi pratade en massa med varandra och hennes bror, skrattade, åt och lekte med hennes nya mobil. Gick sedan in till stan där det då var sista dagen för potatisfestivalen för att möta hennes storasyster och äta langos med henne, hennes tvillingbror och deras yngsta syster. En härlig helg helt enkelt :-)
Hoppas ni haft en härlig vecka och helg och en härlig midsommar !

Av Constance Schärfer - 12 juni 2014 17:32

Nu efter nästan 5 timmar på tåg är jag framme och i sängen på hotellet här i Stockholm med min kära syster. Hon ska på One Direction konser och jag ska träffa Emmy, min kära gamla vän men allt detta får vänta tills imån. Nu blir det slapp framför tvn och bara njuta att äntligen vara framme i mitt lilla hotellrum och såklart se fram emot morgondagen :-) får se om jag orkar upp för frukosten imån med som är mellan 7-9 :P hihi
Ha det toppen så hörs vi ! Lovar att jag ska försöka bli bättre på att skriva här !!!

Ovido - Quiz & Flashcards