Alla inlägg under mars 2014

...

Av Constance Schärfer - 11 mars 2014 16:09

Vilken dag, försov mig först så jag missade jobbet och sen möte på gymmet. Inget direkt bra möte om jag får säga det själv. Bara massa negativt fick man höra, visst var saker jag kanske behövde höra och så men ändå, man vill ju gärna göra något positivt med. Eller är jag den enda som känner/vill de ?

Den här arbetsplatsen har jag varit på sedan hösten 2008, alltid ställt upp när det behövs, hoppat in i sista minuten varje gång och gör allt lite extra. Men ändå så duger det inte. Jag har missat en gång där jag sa till lite sent och gjort en tabbe men va fan, andra har tabbat sig fler gånger än mig och inte skött sitt jobb. Är det då jag som ska bli vanad och sen kanske få jobba kvar ?! Finns en som sköter jobbet sämre än mig hela tiden men hon får då jobba kvar !? Hur tänker dom där eller !!!? Blir så jäkla trött på sånt här, man ger allt till sitt jobb, gör det lilla extra varje gång och gjort några få mindre tabbar men alltid gjort det bättre och bett om ursäkt men ändå är man den som får skit och allt. Ska man kanske sluta med det, slarva, komma sent, ignorera de man möter, vara otrevlig m.m ? Kanske är då man blir uppskattad och får jobba kvar ?
Nä fan vad jag längtar tills jag får ett heltids jobb så jag kan sluta där.
Har alltid trivt super bra där och pratat gott om arbetsplatsen men nu börjar jag nästan ångra mig att ha gjort de. Trivs inte alls lika bra där längre, tar nästan emot att gå upp för att jobba de timmar jag är där. Jag lägger på ett fakeat leende och kör på men inombords brister, skriker, sparkar och slår jag

Ovido - Quiz & Flashcards