Alla inlägg under juni 2012

Av Constance Schärfer - 24 juni 2012 14:48

Precis kommit hem från en riktigt trevlig kväll och dag i Lidköping tillsammans med Ewe och Sergio. Det var då inte alls planerat att jag skulle åka dit till dom men ringer hon mig och frågar om jag vill träffas så varför inte ?, det var ändå 2 år sen vi träffades sist ( när vi bodde i Oslo tillsamans ). Vi hade riktigt roligt både i deras lägenhet och ute på stan med bara oss tjejer. Tänk att det redan har gått 2 år sen vi träffades sist, helt galet vad snabbt åren går. Blev att vi pratade en massa om vad vi har gjort sen Norge och även vår tid i Norge, alla minnen med barnen, våra natttsamtal m.m 8å himla roligt var det att träffa henne och hennes sambo igen efter alla dessa år. Nu är hon på väg till Ullared för att spela fotbollsmatch där, får hoppas att hennes lag vinner nu bara !

Tack gumman och Sergio för en riktigt trevlig helg hos er, hoppas vi ses snart igen! Kanske kommer ni till grillningen hos mig i augusti ;) :)


 

Av Constance Schärfer - 4 juni 2012 00:33

Idag var det student balen här i Alingsås och jag säger bara så fina !!!! Fick mig att tänka på hur länge sen det var jag gick på min bal och kände mig såååå gammal ^^ haha Dom var så fina allihopa, tjejerna och killarna. Det var kallt och man tyckte verkligen synd om tjejerna i deras klänningar ute i kylan :( jag hade jacka på mig och frös så vad borde inte dom ha gjort då ?


Här kommer några bilder därifrån!


                       

Skapa flashcards