Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Längsta dagarna

Av Constance Schärfer - 6 december 2015 15:47

Okej så i lördags (förra) pratade jag och Tomas en stund. Vi blev arga ropade, höjde rösten och grät. Tillslut blev allt bra och vi kom överens om att prata med varandra och överraska. Vi åkte och handlade mat (var för sig) och hade det riktigt bra under kvällen. Dagarna efter var hur bra som helst fram tills han släppte bomben på mig. I onsdags skickade han på sms Igen att han inte ville jag skulle flytta med till lgh, 4 dagar innan vi skulle flytta! Detta efter att vi precis hade pratat om att vi skulle prata mer och han dessutom hade lovat mig göra detta. Jag blev helt chockad, inget jag var beredd på då jag trodde, tyckte att det var bra mellan oss igen så kommer detta. Så i torsdags tog jag mina saker jag kunde och flyttade hem till mamma och pappa igen. I fredags åkte jag tillsammans med min bror och hämtade mina kläder och de ansra. Igår åkte han och pappa för att hämta min säng från lägenheten.

Tomas och Sara flyttade då till lägenheten igår som även jag skulle flyttatill egentligen medan jag nu då bor hos mamma och pappa. Jag är fast här och beroende av dom utan någon att prata med. Den personen jag vill prata med och vara med går inte för han vill inte det med mig.

Vi får väl se hur det blir på onsdag, om jag är singel eller inte. Jag vet vad jag vill men han vill ha flera veckor på sig att tänka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Skapa flashcards