Alla inlägg under december 2014

Av Constance Schärfer - 29 december 2014 20:11

Ja då har man fyllt 24 för lite mer än två veckor sedan. Hade en riktigt bra födelsedag. Först blev det mat på Stures följt av bowling för att sedan dra vidare till hotellet med bowling gänget. Där träffade jag på Alex Huang och några andra från MMA gänget vilket ledde till efterfest hemma hos Peter. Träffade där Alex, Alex, Fabian och några till jag inte minns vad de heter ^^ hade en riktigt bra födelsedag helt enkelt!

Sedan blev det jul firande på julen med familjen, lugnt med skönt och roligt. Moster var med mellan 13-16 och sedan var det bara jag, systerorganisation föräldrarna. Blev tv, spel och sedan mer tv.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hemma hos Alex sedan i torsdags natt efter att jag var ute med Johanna på MX. Blivit massa. Film, skratt, kittlande och ännu mer skratt.
Förberedda klänningen jag skall ha på nyår genom att tvätta den. Hoppas på ett bra nyårs firande och att Alex hänger med till festen jag skall på efter hans middag med de andra killarna från MMA:n och annat.

Ovido - Quiz & Flashcards