Direktlänk till inlägg 29 januari 2016

Mys lunch

Av Constance Schärfer - 29 januari 2016 19:21

Idag ringde klockan 8 för att gå upp och göra sig i ordning för jobb pch lunch med fina vännen Jennifer. Då jag trodde att jag skulle behövs åka in med min syster fick det bli 8 när jag egentligen börjar 11.30 *suck*.
Väl inne i badrummet säger mamma att hon kan köra in mig senare, jaha tänker jag där kunde jag sovit längre. Sen när jag ringer socialförvaltningen 9 säger dom att ekonomi avdelningen med bidrag mm har telefon tid först 10.30 så då kunde jag sovit till 10. Så tröttsamt, speciellt när man sov väldigt dåligt med.

När klockan blev 10.45 kom jag fram och då får jag reda på att dom kommer skicka hem papper till mig som jag ska fylla i och sedan ta med mig. Jag ska även kontakta försäkringskassan om bostadsbidrag samt Arbetsförmedligen och skriva i mig där. Så nästa vecka blir det att fixa allt detta så det är gjort.

11.15 bar det av till jobbet och jobba ett tag. Var väldigt lugnt och tråkigt men det är skönt ändå då vi kommer ha fullt upp på söndag med 3 kalas.

Efter jobber bar det av på visning och sedan till Jennifer och vänta på att hon ska bli färdig då vi kan gå in till stan och äta lunch. Hon tog allt tid på sig så när vi väl satt och åt var klockan 16.15 kanske. På 30 minuter satt vi och åt underbar lunch och pratade lite.

Nu ligger jag i sängen och är äckligt mätt framför tvn och tar det lugnt. Imon är jag ledig men på söndag vände jobb igen :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards