Alla inlägg under mars 2011

Av Constance Schärfer - 28 mars 2011 20:55

Hejsan hoppsan va länge sen man var här inne och skrev!:O Men men nu är jag här igen och skriver lite:) Som ni ser på rubriken så har jag haft för mig ganska så mycket bl.a börjat i salsa :) kan ni fatta de ? Som jag har längtat efter att ha börjat i latinamerikansk dans, standard dans, båda eller någon annan dans igen och nu har jag äntligen gjort de ! =D Tack vare några kompisar :) Första gången blev igår som man åkte till Gbg tillsammans med Tina för att dansa salsa, eller aah vi kanske inte direkt dansade salsa men vi lärde oss grund stegen :P Jag fick lite smått panik efter och under tiden som vi lärde oss  grundsteget då det är så sjukt likt padebore, ända skillnaden är att man inte ska gunga utan bara röra på höften typ ^^ var riktigt svårt för mig att inte göra padebore, inte bra att ha gått i hiphop,streeet eller andramer "vanliga" stilar som man gör padebore i;) Men för Tina gick det faktiskt väldigt bra, kan i för sig ha med att hon har buggat innan och det är ganska så likt varandra i stegen. Efter att kursen var färdig gick vi upp till dom andra för att tjöta och dansa fridans:) Visserligen blev det nog mer tjöta för mig än dansa men nog dansade ja med några och hade roligt =) När alllt var färdigt åkte jag, Tina och Fillip med pendeln tillbaka till A-ås och hade roligt där med . Vi satt och läste serietidningar m.m och tjötade vidare där:) Jag var rätt övertrött tror ja så jag bara babblade på om något som varken dom eller jag fattade ^^haha Vi hade sällskap hem till Tina och pratade lite om några filmer och så som vi såg hos Fillip när vi var hos han för någon vecka sen Killer Klowns from outer space en rolig skräckis:p Väl hemma hos Tina låg vi och tjötade om kvällen och att Tina kulle börja i salsa, vilket hon inte hade tänkt göra ^^ hihi


Va har ja gjort mer då? Jo varit på disney kväll hos Sandra, film kväll hos Filip, melodifestivalkväll hos mig, tränat och jobbat som vanligt med :) Annars så har det inte varit så mycket faktiskt som har hänt utöver det vanliga. Denna veckan blir det jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och jobb:P och så klart salsa på söndag:) hoppas på att hinna med lite träning i gymmet med men som det ser ut nu så är det inte så troligt=/ På lördag blir det glassbaren med  tillsammans med några kompisar, om det nu inte har ändrats under veckan dvs:P :( Vi får se hur det blir men en rolig och fullspeckad vecka har ja framför mig iaf :) Blir att sova snart för mig då jag ska upp 05.00 imon så man hinner till bussen som ska ta mig in till stan och jobbet:) jobba från 8.30 - 19.45 imon =)

Skapa flashcards