Direktlänk till inlägg 21 mars 2016

Underbar tid

Av Constance Schärfer - 21 mars 2016 15:07

Förlåt för dålig uppdatering, har haft en hel del och göra sedan sist. Jennifer har ännu en gång sagt upp vänskapen eller något utan att säga varför, antar att hon inte vågar eller kan stå för det. Jag vet inte men något är det och det tycker åtminstone jag är väldigt tråkigt då jag trodde att vi var vänner och på väg till som vanligt igen.

Men men jag klarar mig bra ändå.


Jag har haft så mycket och göra den senaste månaden. Har jobbat varje vecka på ett nytt jobb i Floda och även plnaerat min flytt. Förra veckan fick jag nämligen reda på att jag fått en lägenhet så om två månader flyttar jag tillbaka till gården där jag bodde med Tomas. Kommer bli riktigt roligit att flytta dit igen, dock inte till samma lägenhet eller trappuppgång men samma gård. Saknar barnen som bor på gården plus att där har jag nära till allt, ica, stan, jobbet, tåget och pizzerian om den skulle bli aktuell.
Så nu blir det att kolla efter saker till lägenheten och förberedda sig så mycket som möjligt inför flytten, två månader går snabbt när man jobbar heltid, jobbar överlag.

Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt efter att ha jbobat dygnspass igår och är helt slut. Imorgon jobbar jag igen,dock bara dagen/kvällen så kommer vara hemma vid 23.30 imon kväll. Skönt att jag är ledig på onsdag annars hade det varit jobbigt. Jobbar sedan igen på torsdag och fredag samt dygn på lördag. På lördag kommer även min moster och hennes familj hit till Alingsås vilket blir roligt, synd bara att jag inte träffar dom förrän på söndag och sedan en stund på måndag innna dom åker hem igen om det inte blir så att dom åker hem på tisdag.

Ska försöka att uppdatera bättre och oftare framöver men kan inte lova något. I och med att jag jobbar 12 och 24 timmars pass samt har flytten och tänka på lite så hinner/orkar eller kommer jagi nte alltid ihåg det, MEN jag ska göra mitt bästa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Skapa flashcards