Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

En sån dag

Av Constance Schärfer - 7 februari 2014 22:38

Vilken jävla dag jag haft på jobbet idag, på ett positivt sett då. Började på kontoret som vanligt men ändå inte. Tanken var att det inte skulle vara något ledar möte utan gå direkt på primtime, men så blev det inte. Vi körde på ledar möte ändå och gick sedan in och körde primtime i primtime rummet. Där inne sa chefen att om jag ska följa med till som då var ett obestämd stad var jag tvungen att fixa två pcs. Och jag sa solklart att det kommer jag klara, minst.

Vi åkte iväg och var framme vid 16. Körde på direkt och fixade två pcs inom en timme och hade sedan några stycken fler efter de men som sedan ångrade sig ( som tidigare ). Det regnade och jag var/är dyngsur om mina fötter oxh skor men det brydde jag mig inte det minsta om då jag var så jäkla klart att jag hade fixat två stycken !!!! :-D

Nu kan inget förstöra min kväll och ser fram emot morgondagen arbetspass på kontoret entomr mycket.

Hoppas att ni haft en bra dag och får en lugn eller galen och vild helg !
Själv ska jag genomför att sova några timmar och sedan tillbaka till Gbg oxh kontoret för mer jobb :-D haha många hade varit ledsna och mindre positiva till det men jag som älskar att jobba och hatar att vara ledig är det underbart :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards