Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 1 oktober 2010 22:51

Ja så har man gjort allt man kan göra idag och det har blivit fredags kväll igen =) Så va har man gjort för något idag då? Jo man har kollat på tv där nere, legat i sängen med datorn i knät och kollat på tv och ner igen för tv och mat. Har testat att gå ut med hunden på en kort kvälls promenad för att kolla om det går bra nu att börja gå korta promenader med henne och hur tror ni det gick ? Jo det ska jag säga er, inget vidare! Foten började göra så jävla ont bara efter någon minut så inte blev det någon lång promenad och inte blir det någon mer promenad för mig förrän foten har blivit HELT bra igen=( FAAAAN säger jag bara!!! Bara att börja använda kryckorna igen då=/ Så imon blir det inget barnvakts jobb för mig åt medlemmarna på jobbet som var tanken bara för att foten skulle gra så jävla ont igen att man behöver kryckorna, drit og ! Jag som trodde att den hade blivit bättre men ikke ja nicke... Bara att vänta ännu längre typ så där 2 3 veckor innan man kna börja gå ut med henne och sedan börja träna lite smått i gymmet, med att gå på bandet och lite så så att man kan träna upp styrkan och allt i foten igen... Vill börja träna NU!!!

Aja blir att ligga i sängen nu och vila foten nu framför tv:n och datorn. Önska mig lycka till med foten alla bloggläsare ! =) ;) puss och kram på er !

   

Av Constance Schärfer - 1 oktober 2010 19:34

Fredagkväll igen nu dåIkväll blir det en lugn hemma kväll med mamma och Steffi som gäller med ,chips, popcorn, choklad och annat onyttigt till en film:P :) Ska försöka mig på att gå ut med hunden ikväll på en liten promenad, hoppas det går bra bara med foten vill ju kunna börja trän så fort som möjligt igen ! =) Helgen blir ganska lugn den med faktiskt. Tanken var att jag skulle vara barnvakt åt några av våra medlemmar imon hela förmddagen och en bit in på eftermiddagen men med tanke på att jag ska ha kryckorna så mycket som möjligt så passar det sig inte riktigt att jag passar barnen imon, lite tråkigt ändå:( men inte blir jag hemma för de utan ska till bella imon på en liten tjej kväll tillsammans med henne, sandra och kanske tina=) Ska bli riktigt roligt faktiskt, har inte varit ute på jätte länge=( På söndag blir det inte något speciellt heller, troligtvis en hemma kväll där med så man kan vila foten lite mer ( som att jag inte har gjort det tillräckligt :P) Men med tanke på att jag vill börja träna så snart som möjligt så är det bara bra att jag vilar den mycket och inte börjar träna eller gå för tidigt så att det blir värre istället =/ Nä usch det vill jag inte.

Nä nu ska jag nog ta och gå ner snart för att kolla på film och ha det mysigt med mamsen och syrran ikväll =) puss och kram !

 

Ovido - Quiz & Flashcards