Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 20 oktober 2010 20:19

Har inte gjort ett skit idag! Bara varit hemma och haft det tråkigt, som vanligt ;P Ingenting att göra än att kolla på tv och kolla vad  som händer på datorn lite då och men annars så har man inte gjort något alls... Skiulle dock behöva städa kanske, eller iaf lägga in alla rena kläder i garderoben men det har ja ingen ork för nu ^^

Kom precis hem från en liten stund på stan eller aah, lämnade syrran till konfan med mamma och sen åkte vi till venizea för att äta=) Blev kebab i ppita bröd, jätte gott men sjukt stor för min "lilla" mage ;P Trodde den skulle vara ika stor som dom är på noltorp men den är ju ännu större så jag knappt orkade äta upp den, men med tanke på att mamma var så snäll att betala den för mig så åt jag upp allt och nu mår jag nästan illa bara för de xD haha Bra att man ska träna i 1 - 1.5 timma imon innan jobbet då ;P Så nu ligger jag i sängen och tar det lugnt så jag inte spyr eller nått ^^ Försöker ändra min status till online på msn med vilket inte vill funka för mig just nu=/ Varje gång jag trycker på "tillgänglig" så ändrar den strax därefter tillbaka till "inte vid datorn" Så störande!!!! Men men inte ska det få störa mig mer eller så, ska ändå kolla på tv när som så att;P


Imon blir det som sagt träning en stund innan jobbet har jag bestämt mig för då jag känner att jag måste få upp konditionen, styrkan och smidigheten fram till zumba maraton som är nästa lördag i 3 timmar =) Och med tanke på att jag inte har tränat på ett bra tag nu så har allt försämrats rätt så regällt och då är det väldigt bra att jag  tränar upp det igen, sen så är det ju alltid skönt att träna med =D Efter träningen blir det mat och sedan jobb med Sandra denna gången ;P hihi Får se om det blir lika många barn imon som det ar igår eller om det blir som vanligt, få barn^^ :)

Ne dags för lite tv nu tror jag(: hörs imon igen alla blogg läsare! Godnatt och puss och kram på er!<3

Ovido - Quiz & Flashcards