Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 24 oktober 2010 22:16

Varför ska livet var så jobbigt och komlicerat? Alla dessa val, beslut man måste ta. Allt man måste göra och alla man sårar eller sårar en. Kan inte livet bara vara enkelt, en dans på rosor ? I bland önskar man det, att allt var för bestämt för en. Det var för bestämt vem man skulle bli tillsammans/gifta sig med, vad man skulle plugga och bli för något, vart man skulle bo. Men nu är det inte så ,nu måste man ta alla dessa beslut och val sjäv, måste man såra någon och mna själv måste bli sårad någon gång i livet. Åååh allt var sååå mycket lättare och bättre när man var liten, då man ite hade några beslut att ta, inga vl att göra. Det enda man behövde göa var att äta,sova, skita och bara ha det roligt. Varför ska livet vra så jobbigt och komplicerat?

Av Constance Schärfer - 24 oktober 2010 20:26

Vad har man gjort i helgen nu då ? Jo i fredag så har man inte gjort så mycket, jobbade och hem ochta det lugnt fram tv:n med mamma och syrran. Igår gjorde man inget heler, blev att man var hemma hela dagen och kolla på tv och så som vanligt. När man tänkte sova gick det inte så bra. Somnade lite halvt vid 2 och vaknade sen igen vid 3, dles för att man fick sms och sen för att man inte kunde sova av någon konstig anledning. Blev att man åkte in till stan och sen hem till sebbe för att sova. Jag kunde visserligen inte somna förrän vid 9 kanske och vakna sen igen en timma senare medan han somna typ direkt och sov hela natten/morgonen ^^ Tillslut gick vi upp vid 2 då lotta skulle till gbg och behövde bilen för de. När vi skulle åka satt jag helt plötsligt på golvet och han stod vid dörren och försökte få kontakt med mig. Tydligen så hade jag svimmat och slagit i  både huvud, ben och arm i golvet och något annat, tror vi/jag;P Hade ont i knäna och tiningen när jag hade satt mig upp och förstod inte riktigt varför. Men att jag svimma är inte första gången det händer, har gjort det några gånger och det är lika läsktigt varje gång. Läkarna vet inte varför, när man är och kollar vad det kan bero på så är alla värden normala och så=/


När jag kom hem så blev det att man gjorde en macka och drack lite innan man gick upp för att vila lite, vilket blev i ca 3 3.5 timmar :P Gick ner sen när man vaknat och tog en ipren då jag trodde den skule hjälpa mot huvudverken som jag hade och fortfarande har men det gjorde den inte =/ Får se om den släpper imon, som jag hoppas på.


Nu ligger man i sängen och kollar på tv, ska ner och göra en macka och ta något att dricka snart tror jag innan jag ska sova och även ta en ipren till så kanske man kna sova igenom hela natten. Får se hur det går för mig och hoppas på att det blir bättre om inte imon så till på tisdag då jag ska jobba på studion och träna innan dess. God natt och puss och kram på er alla blogg läsare !

Ovido - Quiz & Flashcards