Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 27 oktober 2010 21:53

Massa jobb imon, upp vid 06.00 duscha,käka,göra sig i ording, hänga upp cykel på bilen och sen iväg till till ängabo förskola mullvaden för att jobba där från 07.45 - 16.00 =) sen blir det att fort som fan cykla bort till jobbet på hälso för att börja jobba 16.15, ska försöka hinna till det iaf =) som tur är så har man praktikanten som kan börja jobba en stund utan mig så man inte behöver cykla allt för fort så man orkar jobba där med och inte somnar så fort jag kommer dit och sätter migvid bordet ^^  så imon blir det 12 timmars jobb minst härligt ! =D dom ringde från ängabo och frågade mig om jag kunde jobba imon när jag var på jobbet tidigare idag=) imorse ringde Mariette vikarie ansvarig på lendahl mig och frågade om jag kunde jobba idag och imon, vilket inte jag kan då det krockar med jobbet på hälso=/ då frågade hon mig om jag kan jobba på måndag från 10 - 17 vilket jag kan och passar hur bra som helst, då kan jag gå därifrån sen när jag är färdigt bort till jobbet för att träna zumba en timma innan jag åker hem =) så det blir att man packar träningskläder med sig innan man drar dit för att jobba ;) haha

Ååååh vad jag är glad nu !!! Hoppas det ringer fler personer som behöver mig på förskolor (dagis) och fritids, så länge det inte krockar med jobbet på hälso dvs! ;)=D

   

Ovido - Quiz & Flashcards