Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 6 oktober 2010 21:43

Då ligger man i sängen igen en sån här helt vanlig onsdags kväll. Jobbade igår och det var riktigt roligt =) Kan nog bero på att Sofia kom med sin otroligt mysiga och underbra lilla son!=D Vi satt på bordet matade mig med äpple samtidigt som vi kollade på Jag är en gummie björn på Youtube ;P Sen när det blev tråkigt så gick vi över till att sitta på diskbänken i köket och leka med vattnet så att kläderna blev alldeles pisseblöta och lite andra saker ;P haha


Innan jobbet var jag med Hanna som man inte hade sett på ett tag vilket var väldigt roligt=) Hon försökte sig på zumba hos oss som hon inte tyckte gick så bra men jag tyckte de =) Vi gick på en promenad med hunden och sen blev det iväg till bussen för mig som hon höll mig sällskap till fram tills att bussen kom och sen cyklade hon hem till sig =)


Idag har man inte gjort så mycket, bara legat i sängen kollat på tv, hållt på med maten och tagit det väldigt lugnt. Fick reda på att vi måste sälja min illa älskling med =( Blev hur ledsen som helst när jag fick reda på att vimåste sälja henne. Efter 5 år med henne här och så bir det inget mer sen=( Är så sjukt ledsen och nere nu. Vet inte när vi får sålt henne eller när hennes nya ägare kommer och hämtar henne men det vill jag inte tänka på !Kom precis in med henne nu iaf från en liten kvälls promenad., så man ligger återigen i sängen och inte gör något annat än att kolla på tv och hålla på med datorn.

Ne nu ska jag försöka att tänka på något annat genom att fortsätta kolla på tv:n och snakka med kompisarna på fb och msn. Puss och kram så länge


   

Ovido - Quiz & Flashcards