Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 18 oktober 2010 19:02

Idag har man varit duktig tycker jag, vakna hyfsat tidigt men låg kvar i sängen och kolla på tv ;P När man väl kom upp blev det att sätta på radion på surround systemet på hög volym,gå ner till källarn hännga upp tvätt, skriva ut papprerna till vikarie listan, skriva på dom och kopiera mina betyg. Efter att mamma hade kommit hem efter att ha lämnat pappa till tåget och vi har  ätit åkte vi in till stan så att jag kunde lämna in papprerna till Barn- och ungdomsförvaltningen och sedan blev det shopping för mig och mamma. Köpte ett linne och sen lite annat, galet dyrt blev allt tycker jag köpte 5 plagg och allt gick på nästan 700 kr!:O Kan ni fatta att jag tycker att det blev dyrt då eller ?? Aja jag behövde de iaf så det var värt de och mer pengar kommer man att göra sig av med nästa fredag då det blir piercing av naveln och tungan och köp av dansskor i gbg och sen shopping i allum med Malin ! =D

Imon är det jobb som gäller för mig men först ska jag in till stan igen för att lämna in min mobil hos telenor då dom ska skicka den på laning pga att jag kan dra av knapparna på den nu så det blir byte av knappsats imon =) Under tiden så blir det att man lånar pappas mobil tills att man får tillbaka min igen :) Ska bli härligt att jobba imon och funderar på att börja åka in tidigare nu så att man kan träna i gymmet i en timma eller så innan man börjar jobbet, saknar träningen ganska så mycket. Så sjukt skönkt är det att träna tycker jag, spec när man har kommit in i rytmen och så så är det helt underbart! Det bästa med träningen är nog efteråt, då man känner att man har varit duktig och så som har tigit sig tid för träning :)


Nu sitter jag som vanligt i sängen och tar det lugnt då inget annat bättre finns att göra. Funderar på 3 reklamen med där dom säger att man kan få upp till 5000 kr och en ny mobil om man lämnar in sin gamla. Funkar det bara med deras mobiler eller med alla tro ? Får ta och ringa dom imon och fråga. Funkar det med alla mobiler kan ja lämna in mina gamla mobiler och få pengar och ny mobil ;p Jag behöver trots allt en ny mobil så varför inte ? Man sparar ju pengar på de ^^ hihi Man får ju vara smart vet ni ;) Nä nu ska jag försöka bli lite varm här och lägga mig under täcket tror ja eller om jag går ner och gör en stor kopp varm oboy =) puss och kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards