Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 4 oktober 2010 00:32

Vad är det med killar att ha "bevis"/ se allting hela tiden ? Varför kan dom inte lita på tjejen/ oss tjejer att vi har gjort något eller gör något?  Vad är det som är så svårt med de ?  Varför är det alltid så att killar bara kan tänka på EN enda sak hela tiden ? Det enda dom kan tänka på är sex,nakna tjejer, bröst, fitta/mus m.m Jag menar va är det som är så svårt att inte tänka på det hela tiden, 24/7? Det finns andra saker atat tänka på en bara sex och allt de, eller har jag fel ? Jag stör mig så otroligt jävla mycket på det och jag tror inte att jag är ensam om de. VÄX UPP NÅGON GÅNG!!!


Att skylla på att man har blivit sviken flera gånger innan funkar inte, för guess what tjejer blir svikna vi med och vi ta det oftast hårdare än va ni killar gör ! Så att köra med de på mig eller oss tjejer överhuvudtaget funkar inte.


Blir så trött på killar ibland asså. Visst dom är inte perfekta och det är inte vi tjejer heller men va fan, att säga hela tiden att ni behöver bevis för något funkar inte, då känner vi tjejer oss tvingade till något vi kanske inte vill vilket inte är det bästa och något ni killar kanske inte vill heller så sluta upp med de ! När vi säger nej eller säger något som antyder mot ett nej så är det ett NEJ och då ska ni låta oss vara på den punkten och gå vidare. Så är det bara

Ovido - Quiz & Flashcards