Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 2 oktober 2010 23:24

Jag har haft en underbar kväll! Åkte in till stan för att träffa Sansra och Bella 19 men var där lite tidigare. Under tiden som jag väntade träffade jag Jennifer som jag inte har träffat på jätte länge, 14 månader kom vi fram till och vi pratade  om va vi har haft för oss och lite så =) Sen sa hon något som jag inte alls kommer ihåg, att hon tydligen va skyldig mig pengar från en bio vi var och kollade på sist vi träffades vilket jag inte minns att hon var. Jag kommer bara ihåg att vi var och kollade på filmen men gick ut efter halva då vi tyckte att den var så himla dålig och åkte runt med några av mina kompisar som hon inte ville åka med först bara för att hon inte gillar en utav dom. Men när vi väl hade satt oss i bilen och åkt iväg med dom så hade hon väldigt roligt ändå, hon skrattade mycket trotsatt hon inte gillar dom ^^ haha Det var roligt att få prata med henne och träffa henne igen efter så lång tid! =)


Tillbaka till kvällen med Sandra och Bella. När dom hade kommit så gick vi lite på stan lite och kollade på några av ljusen som satts upp för Ljus i Alingsås och tog några kort (kommer senare) När vi var färdiga i stan så tog vi bussen till maxi handlade lite och sedan gick vi hem till Bella och tjötade lite innan mamma kom för att hämta mig. Hade hur trevligt som helst fast att min fot värker som fan men ;P Sen när jag kom hem så blev det att gå ut med hunden lite snabbt så att hon kan få göra det hon behöver :P =) Nu sitter man i sängen och vilar min fot som gör för jääävla ont efter att ha varit i stan och gått med hunden=( Har chips, godis och läsk att trösta mig med =)  Snart blir det att sova för mig med så man okar med morgondagen va det nu blir att man gör ;P hehe godnatt på er ! puss och kram ! =)  

Ovido - Quiz & Flashcards