Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 25 oktober 2010 19:20

Va hos läkarn idag för att kolla varför man svimmade igår, om det är samma anledning som det var alla dom andra gångerna. Svaret blev så klart samma som alla andra gånger, lågt blodtryck bara det att nu har jag vääääldigt lågt blodtryck nu =/ Det jag får göra nu är att fortsätta med träningen som jag gör nu (4 dagar i veckan), äta oh dricka mycket ( äta regelbundet) så ska allt bli bra och jag ska inte svimma mer ^^ Läkarn visste dock inte varför jag svimmade igår, med tanke på att det beror oftast på att man har gjort något för fort eller så när det gäller för lågt blodtryck och svimma men denna gången gjorde jag inte de och inte dom andra heller ^^ Jaja så länge jag sköter allt bra och så så ska det nog gå bra :)


Imon blir det att träna innan jobbet en timma och sen sola. Innan dess blir det att gå förbi skolan träffa sara och hämta min nya mobil som hon har =D Kanske tjöta lite med mina gamla lärare som är kvar än och med praktikanten om vad vi ska baka för något imon på jobbet så man kan förberedda lite innan :) jag är ju trots allt dpå jobbet två timmar innan vi börjar så, visserligen är det för att jag ska träna men ;P hehe


Nu blir det tv och ta det lugnt innan det blir sova så man är pigg och glad inför träningen imon =) Puss och kram skum banan! ;P

 

Ovido - Quiz & Flashcards