Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Constance Schärfer - 3 oktober 2010 22:35

Igår var en rolig dag eller kväll rättare sagt :P Åkte in till stan träffade Jennifer som jag inte har träffat på jäääätte länge så det var riktigt roligt att träffa henne igen =)

Sen kom Sandra och  Bella som jag skulle träffa och väntade på. Vi började gå slingan ( ljus i alingsås) för att kolla på alla ljus som har satts upp och ta massa kort :P hehe mitt under alltihop så började dom sjunga på någon låt som jag kommer lägga in. Blev några kort med som kommer lite senare =)

Sen när vi hade gått färdigt och sett allt så tog vi bussen till maxi, handla lite och sen gick vi hem till Bella meda vi/ jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig. När jag kom hem så blev det ut med hunden en stund och sedan lägga mig i sängen för att vila min fot som värkte som in i helvete mycket just då pga att jag hade gått för mycket =/


När jag väl hade lagt mig i sängen så ringde Corte efter en stund (fyllesamtal :P) för att tjöta lite och försöka få mig att komma till han ^^ Efter att man hade snakkat med han en stund så ringde de två andra killar som jag inte har det blekaste aning om vilka dom var men tydligen hade dom fått mitt nr av Corte som han inte ens minns något av ;P Dom var påväg till efterfest tydligen och när dom var framme så slutade vi prata, men blev att vi började prata lite senare igen då dom ringde ör att detvara en tråkig fest ^^ haha När jag fick det tråkigt igen vid typ 03 tiden så ringde jag Corte föratt kolla va han håller på med och hur det går för han att komma hem och allt, vilket tydligen gick bra =) Och även under detta samtal försökte han få mig att ta taxi hem till han vilket han inte lyckades med ;P haha Dock var han väldigt nära på att somna uder tiden som vi pratade så till slut lyckades jag få han att sova och ringa mig imon (idag ).


Idag så har jag inte gjort så mycket utan mest sovit (vakna vid 13 13.30) och sen blev det tv och datorn som gällde för mig ;P Kollade lite video på youtube och lite sånt. Blev att äta lite godis och chips med ^^ hihi

Nu ligger man i sängen som valnigt :P och tar det lugnt efter att ha varit med hunden, får se när man somnar i natt ^^ hehe


   

Ovido - Quiz & Flashcards