Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

lördag

Av Constance Schärfer - 27 februari 2010 21:40

Idag så har man åkt till jobbet ( Hälsostudion) och tränat lite:) eller det blev mer att man dansade :P haha Var på ett danspass med stol med andra ord så var det chair dance jag var på :) Var hur roligt som helst. Har saknat dansen så hemskt mycket men allra mest har ja saknat Sofia och hennes pass. När man går på dom så får man verkligen en träning, hon håller då inte tillbaka på något utan har hon pass och man ska träna så blir det ordentligt. Sjukt kul var det iaf. Träffade Sandra med vilket var väldigt roligt det med. Har inte sett henne på månader, innan jag flyttade så det var väldigt roligt att träffa henne idag=)

På passet så hjälpte man Sofia lite med några ord som passade in i de vi gjorde och så vilket var ganska roligt :P hehe Tror dock att hon hellre ville att jag jobbade idag istället för idag då hon hade sin underbara söta Isak där och hans storebror. Den nya tjejen som har tagit några av mina tider jobbade idag och hon kunde inte ha hand om Isak så jätte bra, eller asså han kände inte igen henne, han känner henne inte överhuvudtaget så han blev lite rädd för henne och började gråta. Hon kunde inte sysselsätta honom så bra så mormor (Isaks) fick vara med han hela tiden vilket var lite tråkigt med tanke på att hon tänkte träna idag. Isak är lite svår av sig ibland om han inte känner personen som jobbar och ska passa han, han känner ingen på jobbet av dom som är i barnlandet förutom mig så det blir lite svårt för Sofia att lämna honom där ibland nu när jag ionte är kvar på jobbet längre :) :( Så hon vill ju så klart att jag ska komma tillbaka till Sverige och jobbet  så att hon kan jobba i lugn och ro utan att oroa sig för att Isak ska bli till något problem och så att jag kan passa han varann måndag hemma hos dom:) Skulle jag jätte gärna göra för det är alltid lika roligt och mysigt att passa lilla Isak. Får boka in någon helg som man kommer hem och passar han :p hehe Men jag kommer ju hem till påsk kanske och då blir det träning och jobb som gäller här i Alingsås :D Och att träffa vännerna och Sofia så klart ;) hehe  Det är ett måste när man kommer till Sverige på besök, vännerna, Sofia och jobbet. Sååå skönt att veta att man har jobb här i Alingsås också så när man kommer hit så är det bara att skicka sms till en av mina chefer här att jag har kommit hit på besök och kan jobba om det behövs=D I påsk så blir det jobb jobb jobb jobb och träning tränig träning träning :P haha LÄngtar sjukt mycket till påsk då man förhoppningsvis kommer tillbaka till hit på besök för att jobba =)


Nu så sitter man iaf i sängen kollar på tv, äter popcorn och väntar på att första maskinen med tvätt ska bli färdig så att man kan sätta på den andra för att sedan packa imon inför hemresan imon kväll :) Imon så blir det att man åker hem till Dröback igen :D Ska bli riktigt skönt att koma tillbaka till vardagen igen och så ska man skriva up psig på ett gym tillsammans med Ewe för att träna, dansa och kanske sola? :) Sjukt skönt ska det bli med träning igen regelbundet :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards