Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Constance Schärfer - 8 februari 2010 13:30

 Idag var det ganska bra på jobbet bortsett från att jag mådde dåligt och blev yr :( Allt gick ur bra som helst annars, matlagningen och lekandet gick jätte bra. Vi bakade muffins och efter de gick jag, Emma och Alexander ut på en tur i skogen och åt muffins :) Muuuummmmmms :D haha Senare på kvällen efter att jag hade slutat gick jag in till stan i Dröbak för att ta ut pengar till bussen in till Oslo/kören och påvägen dit så ringde Susanne för att prata om vad som hände på helgen och berättade lite om vad Sverre har sagt och lite så. När jag kom in till stan (Oslo) så var allt som vanligt eller det var som jag trodde iaf... Ewe och Linn har blivit hur tajta som helst och när man är med dom känner man sig som tredje hjulet eller att man inte finns där.. På kören vad det bra och roligt fram tills att det blev fika dags och Ewe och Linn började att i princip anklaga mig för helgen händelse och bestämde sig för att vi skulle åka hem till mig för att prata med Sverre och Katrine om vad som hände för dom fick reda på vad Sverre tänkte göra av Susanne efter att Ewe hade pratt med henne. Vi var påväg mot bussen när jag kom på att jag skulle träffa Jon efter kören med så dom åkte hem utan mig och jag stannade kvar i stan vilket jag tyckte var bäst.. Dom pratade om mig och anklagade mig som att jag inte var med dom där, som att jag inte gick precis bredvid dom vilket jag inte alls gillade eller tänkte finna mig i så jag stannde kvar i stan och väntade på att Jon skulle komma in med bussen. När han kom in så gick vi åt kebab som Jag betalade :P hehe Men jag får tillbaka pengarna sen när han har fått sin lön =) Vi hade det hur trevligt som helst och tidern bara flög iväg.. NÄr jag kollade på klockan var den vid 23 och hade 2 missade samtal från Linn. Så det blev att vi gick för att köpa ett månads kort till mig så man slipper betala 90 norska varje gång man ska åka in till stan, helt sjukt att det kostar så mycket. Väl på bussen ringde Linn igen för att kolal hur det gick för mig när jag pratade med Sverre och Katrine men jag sa att vi var på bussen hem då och att det blir det sen när vi kommer hem. jag fårgade va dom har sagt till Sverre och fick svaret att det är jag som tog pengarna och inte dom. Dom anklagade mig till mina arbetsgivare alltså. Man är hur jävla dum som helst om man gör de som har hänt av sin arbetsgivare, dum överhuvudtaget om man gör det mot någon. Efter att jag la på så skickade Linn ett sms och sa till mig att det är ika bra att jag erkänner att det var ja så att dom slipper få skiten m.m Med tanke på att jag inte har varit nära eller rört de och har varit upptagen med att jobba hela tiden så är det inte jag som har gjort de Jag är ju inte dum i huvet heller som tar något av någon när jag ändå får de lite senare av dom. Så nu är man inte alls lite arg på dom speciellt på Ewe med tanke på att hon har kännt mig hur länge som helst och som jag trodde iaf att hon visstea att jag aldrig skulle göra något sånt och sedan åker hem till mig och mina arbetsgivare och säger att det är jag som gjorde de ! Jävla subba, bara för att hon är blond och inte tänker så himla mycket behöver fan inte säga att jag är lika dum som henne och tar något från mina arbetsgivare eller något annat. Nä så nu för att få slut på den här skiten ska jag prata med dom och ställa allt till rätta fast att det inte var jag som ställde till med den här skiten för allas bästa.

Nu är ni ute fårn mitt liv, vill inte ha med er att göra längre... Vänner som anklagar en för något som man inte har gjort, säger de till ens arbetsgivare och riskerar att få mig sparkad vill ja inte ha med aatt göra. Dom är inga riktiga vänner.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards