Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Constance Schärfer - 11 februari 2010 19:19

Idag åkte jag och Emma in till Oslo för att leka på en lekplats som heter Frogneborgen lekplatsen. Hon hade hur roligt som helst och kände inte alls av att det är kallt ute medan jag frös hur mycket som helst :P haha Vi var ute i en timme sen gick vi och fikade med choklasmuffins, varm choklad, kaffe latte och en macka :) Jätte gott. Sen efter att hon hade fikat färdigt gick hon runt på cafét och pratade med några mammor som satt där med sina små babysar som är hur söta som helst och pratade med dom under tiden som hon väntade på att jag skulle läsa färdigt i tidningen :P =) Sedan blev det en promenad tillbaka till lekplatsen och fortsätta med att leka där. Vi eller rättare sagt jag träffade en mamma där so mär svensk :D, ochvi stog och pratade lite allmänt medan barnen lekte och sprang framför att skrämma fåglarna som var där. Efter några timmar så kom Katrine och Alexander för att hämta oss så vi skulle åka och äta pizza, gott och skönt med värme :)


Nu sitter jag i mitt rum och tar det lugnt efter en lång dag i stan och ska väl lägga mig om några timmar så man orkar städa huset imon :P haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards