Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Constance Schärfer - 9 februari 2010 23:04

Idag har det varit lugnt på jobbet, lite obekvämt och så när man är med föräldrarna men det har varit bra.. Barnen va sitt gamla glada och bråkiga ja, nä men  dom va som dom alltid har varit och jag som jag alltid har varit, med andra ord TRÖTT :P haha Jon sov här igår natt så när vi kom upp blev de att vi åt frukost och drack kaffe sen  blev det jobb för mig, men även för Jon :P haha Han stekte ägg till Emma och lite senare blev det att han gjorde pannkakor till både henne och oss =) Dom var hur goda som helst asså :D Mummmmms säger ja bara till dom pannkakor.. Jag tror jag åt 3 4 pannkakor och tryckte in dom i munnen på mig med ^^ haha Asså dom var verkligen jätte goda, jag blev så förvånad att jag åt så mycket och fort också. Jon blev förvånad han också när han märkte att jag åt och så fort ;P hehe Sen efter tt vi hade ätit pannkakor så blev det dags för Jon att åka hem till sin lägenhet på andra sidan stan (Oslo) och till lilla Oliver, han är så söt Oliver, mysig och söt är han. Då blev jag och Emma ensamma hemma men inte så länge, det kom alltid några polaker in i huset som skulle fixa och greja med något ja inte har en aning om :P Så då blev det ett himla springade genom dörren här.


När dom var här polakerna, norrmannen som är chef över dom och hans chef så var Emma uppe och lekte i sitt rum och jag gick omkring och städade  i köket och i dom andra rummen på övervåningen. Sen vid 15 så kom Alexander hem från skolan tilsammans med en kompis och ett paket till Emma. Oturligt för mig så var det lera som man kan göra olika saker med och det klarar inte jag av. Har ja inte gjort sen ja va liten då jag själv lekte med de och spydde av de. Okej det kanske blev för mycket info för er där men ^^ haha Inte har det blivit bättre för mig heller utan det har hållt i sig hela tiden så nu när jag ska städa de kommer de bli ett rent helvete för mig:( =/ När Emma har fått ut allt och Alexander och hans kompis va med helle och leke gjorde jag och Katrine mat. Idag blev det spaghetti med pölse :) Katrine åkte iväg sen till något möte tror jag så det blev jag, barnen och polakerna ensamma kvar. Jag började att städa och diska så at det ser någorlunda bra ut när Sverre kommer hem en halv timma senare.


När Sverre kom hem gick jag ner till mitt rum för att ta det lugnt. Blev datorn,facebook och msn :) hehe Senare på kvällen vid typ 23 så kom Katrine ner för att hämta mig så vi kunde prata om vad som hänt och så... Shit va ja va rädd under hela samtalet men det gick bra. Jag sa bara att jag känner/kände mig ansvarig för de som hände och att dom kunde dra de på min lön. Så jag är fortfarande kvar!! =D Fy fan va härligt säger jag bara. Är så jävla glad, va tvungen att stanna på trappan ner til källarn/mitt rum för att ta något djup andetag och för att det skulle koppla för mig att jag verkligen är kvar och inte åker iväg till Sverige tidigare än va som va tänkt. Jag kommer hem vecka 8 till Sverige och då blir det att man träffar kompisar och allt när man kommer dit.. Fira alla hjärtans dag med henke kanske:P En till två veckor senare ^^ haha Träffa vänner blir det i alla fall och åka förbi jobbet och träna och hälsa på alla där :D Helvete va ja har saknat Hälsostudion och alla där!!! Ska bli sjukt skönt och roligt att komma dit =) Nu sitter man i alla fall här och skriver lite med några kompisar och ska snart gå och lägga sig så man orkar jobba imon =)

Puss puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards