Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Constance Schärfer - 27 juli 2012 22:57

Glömde skriva att jag har fått jobb erbjudande i Stenungsund idag, kan säga så här att jag hoppas som fan att jag får jobbet där så jag kommer ort från all skit och alla som finss här och bara få börja om från början i en ny stad. Var så jäkla skönt när jag flyttade till Oslo och bodde där och fick börja om på nytt. Ingen som kände en, ingen som visste vad man gjort eller rykten som går om vad alla säger jag har gjort men som inte är sant. Jag trodde att det skulle bli bra här i Alingsås men nu har jag fan gett upp

Av Constance Schärfer - 27 juli 2012 22:35

Shit vilken dag jag har haft. Började väl så där med att tjejen som "hjälpte " mig med att sätta i förlägningen höll och trycka ner mig med att säga att jag är mesig, störd socialt hndikappad mer eller mindre m.m bara för att jag har klagat på hur hon satte i dom, att jag fick sår, blåsor och började blöda pga det. Det hon sa till de var att jag då har ngn hudsjukdom och borde söka läkar hjälp för det iställetför att ta ansvar och försöka hjälpa mig och vara professionell. Jaja hennes problem, hon har nu förlorat ett ex antal kunder.

Under dagens gång blev det bättre, hade en super trevlig dag tillsammans med goa Josefin. Var på stan, åt glass, shoppade skor och lunchade samt prata om allt möjligt. Vi hade en hur bra dag som helst.


Nu på kvällen då så blev det sämre, igen. Skickade ett sms till en av mina äldsta vänner ( som nu inte vill ha ngt med mig att göra, varför vet ja inte riktigt ) om att jag har en födelsedagspresent till henne här från både mig och Josefin som hon kan få. Det svar jag fick var att hon inte ville ha någon present från någon som ljuger och allt. Så tydligen hade jag ljugit för henne om något jag inte riktigt fattar. Jag har tydligen ljugit om att ha kysst/pussat hennes ex samt smekt honom mellan benen. Vilket jag i själva verket inte hade gjort, utan det jag har gjort var att jag har pussat honom på kinden och gett honom klappar på låret (samma som man ger på axeln )samt sovit hos honom (som vänner ) efter att vi var ute, kollat på film sent in på natten så att jag intehar kunnat ta mig hem på något sett. Vad skulle jag göra, sova ute på stan istället för hos honom ? Nä tror inte det, vi har kännt varandra i 7 år och är bra vänner....trodde jag. Ja, nu säger även han att han intevill ha med mig att göra men varför det säger han inte. Jag fattar inte varför folk inte bra kan säga deras anledningar. Varför ska det vara så himla svårt att göra det liksom.


Åååååh jag är så jäkla trött på det här ! Jag älskar mina vänner mer än något annat och gör alt för dom men vad får man tillbaka, skit. Ska fan ta och sluta med att hjälpa mina vänner med deras proble, få dom att må bättre när deras relation tagit slut m.m Spelar ngen roll vad jag gör elle säger, det är ändå fel enligt dom så...Jag älskar dom men jag klarar inte av att ta emot hur mycket skit som helst, det gör ingen.


Jaja får se om morgondagen blir bättre, då kommer en av mina absolut äldsta och bästa tjej kompisar hit för att ta lite kort och hjälpa mig med att få till bra kort för min fondvägg jag ska göra helt själv. Kommer bli super roligt !


Hoppas ni alla där ute har haft en bättre dag och kväll än mig ! Puss på er alla där ute !

Av Constance Schärfer - 27 juli 2012 02:12

Guuuuuud vad skönt det är !! Har suttit i 5.5 timmar och tagit ut förlägningen jag hade i håret, alltså nästintill hela kvällen med hjälp av min underbara syster. SÅ jäkla skönt är det att äntligen bli av med dom, har haft såna problem under tiden som dom satt i att jag bara längtade tills jag skulle bli med dom. Min syster upptäckte att jag hde börjat blöda pga hur dåligt tjejen som satte i dom hade gjort. Hon hde smällt fast vaxet i hårbottnet på mig ! :O Har nu blåsor och sår lite varstans där slingorna satt. Hoppas som tusan nu att jag får tillbaka pengarna  från imon eller snarast. Ska till salongen där hon jobbar imon för att lämna tillbaka tången jag fick låna för att ta av slingorna med , så samtidigt som jag gör det blir det att klaga ännu mer på henne samt kolla med hennes chef eller kollegor om det verkligen är så dom gör som hon gjorde på mig.


Imon blir det att träffa en underbara kompis med som egentligen skulle komma till mig för att hjälpa mig ta av slingorna men som nu istället blir att vi åker in till stan för att fika/luncha samt lämna tillbaka tången. Kommer bli en riktigt bra dag imon tror ja med massa sol och värme, mat och glass tillsammans med en underbar vän =)

Nä nu blir det till att försöka sova så man är pigg och glad tills underbara vännen kommer imon ( 11 ) =D

Natti natti på er alla där ute !

Ovido - Quiz & Flashcards