Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Constance Schärfer - 19 juli 2012 21:23

Idag har det blivit att man börjat måla rummet med grundfärgen och nu är halva rummet färdigt, bara halva kvar sen så är det dags för  den riktiga färgen :D Frågan är bara viken färg jag ska måla i och vilken som jag ska ha till min fondvägg... Hmmm, börjar bli lite bråttom med att bestämma mig nu känner jag. Så är det någon av er shar förslag på en bra,fin och ljus färg så är det bar att kommentera och ge mig de :) Nu börjar det likna något iaf men nog är det tomt och färglöst än. Vi har fått möblera om lite med så att jag ska kunna måla ordentligt men nog var det svårt ändå, eller så är det bara jag som är dålig och för kort ;) hehe Ja jag har väk inte så jätte mycket att skriva idag ändå, får se om det blir något mer imon elle om jag orkar skriva (;

 pusso ch kram så länge på er !

Ovido - Quiz & Flashcards