Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Constance Schärfer - 22 juli 2012 18:59

Hemma fårn en helt galet rolig ochmysig natt hemma hos bästa Rebecka Olofsson :D Blev att man kom till henne vid 12.45 för ett disneymaraton som skulle börja 13.00, så blev att man satt och tjötade lite med enne ochhennes syster i väntan på att alla dom andra skulle komma. Blev ett litet gäng när den första filmen skulle börja och allt eftersom droppade in fler och fler under kvällens gång. Några stack tidigt och några stannade kvar hela natten fram till ca 16 innan dom började åka hem och jag var bland dom som stack sent. Åkte visserligen vid 18 för att bowla med en kollega och hennes två systrar i 3 timmar, måste ju ta en liten paus mellan fimlerna så man orkar sitta still hela natten ;) hehe

 Jag lyckades hålla mig vaken i 23 timmar inann jag somnade en timma under Bernard och Bianca, tror jag var lite trött då :P men sen lyckades jag hålla mig vaken  fram till 12 tiden då jag somnade ännu en gång dock denna gångne på soffan istället för på en madrass nere på golvet, bara lite skönare så där ;) blev att man gick upp för att lägga sig i sängen och sova i ca 3 timmar till innan det blev att man åkte vidare till nästa person för att träffa pappa och åka hem. Då pappa är väldigt pratlad av sig med hans kompis fastnade vi där ett tag och jag fick sitta ute på deras altan och försöka hålla mig vaken :P när vi väl skulle åka blev det att vi endast åkte till Maxi som bara är knappt 3 minuter från där vi var, så blev att jag satt kvar i bilen ochsatte på hyfsat hög musik för att inte somna i bilen ^^ Nu sitter man här hemma i våra nya fåtöljer och inväntar maten som min kära syster lagar till oss =) blir väl sängen snart tror ja och om jag inte misstar mig så kommer jag nog somna väldigt bra i kväll ;) hehe

Tusen tack alla för ikväll/natt, hade en riktigt toppen kväll/natt med er ! :D

Ovido - Quiz & Flashcards