Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Constance Schärfer - 9 juli 2012 20:48

Hjälp vilken lång dag dethar varit ! Har städat hela dagen från 12.00-18.30 om inte längre och då gjorde jag bara mitt rum :O Tog ut allt från rummet till hallen så det knapt gick att ta sig ut och ner eller upp och in i det och det som inte var där ute hamnade uppe på min säng :P Min syster hade ju fått panik om hon skulle varit hemma då hon inte hade någon som helst möjlighet att ta sig in till sitt rum ;P :S Men skönt var det att få det städat, lyckades fylla två påsar med kläder, två med väskor och en mpåse med gosedjur som jag inte vill ha kvar längre så dom komer att hamna på vinden eller något liknande :) Och mer klädpåsar kommer det till att bli då jag kommer tömma min garderob ännu mer och fylla med nya kläder istället =) Kommer bli så skönt med en nästan helt ny garderob, måste bara få pengarna till att köpa alla nya kläder och då ska det inte bli i bara svart eller vitt utan mer färg ska det bli ! Så himla tråkigt är det att bara ha samma färger hela tiden så nu kommer det att få bli mer färg både i garderoben och rummet i sig när vi ska göra om det :) Min underbara syster och en av våra medlemmar var även med i tidningen, riktiga snyggingar är dom allt ! ;)

Nu ska jag slappa framför tv.n i min ny bäddade säng och snart äta glass med jordgubbarinnan det blir dagt för att sova och åka in till jobbet för ett träningspass i gymmet ( som det inte blev idag utan zumba pass hemma istället :) ) och sedan jobba ett tag :)

För och efterbilder kommer här så ni får se dne stora skillnaden på mitt rum ! ;)


           

Ovido - Quiz & Flashcards