Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

:)

Av Constance Schärfer - 31 mars 2010 13:42

Fy vad skönt det är att vara i sverie igen ! :) kom i söndags kväll in till alingsås vid18 tiden och då stog jag med ewe på stationen och väntade på att david skulle komma för att hämta henne så man kunde åka hjem till sig själv sen :) vi hade roligt som vanligt och busade:P hon hoppade på mig på ryggen med cigg i handen eller hur man nu säger och tänkte att jag skule bära henne där, jag gjorde det samma på henne dock utan cigg^^ vi dampade som vanligt med andra ord typ :P haha enligt david då ;P när man kom hjem tog jag det lugnt,snakkade med mamma och låg i sängen lite frmaför tv:n och datorn... fick panik tillslut för att jag inte hade något att göra så man tjötade lite med ewe ochdavid på fb och försökte få dom att komma och hämta mig så man kunde var med dom vilket inte gick så värst bra :(

I måndag blev det att jag åkte in till byen för att träffa ewe och gå till um, träffade då på frida påvägen till um och bestämde med henne att hon skulle ringa mig när hon var färdig.. satt på um ett tag med ewe och väntade på att vi skulle bli färdiga där:) efter en stund ringde frida och undrade va ja va och kom sedan förbi. vi 3 gic kin till byen och strövade runt där... satte oss på espresso house och fikade lite, träffade på sanna,julia och rasmus där vilket var väidgt trevligt :) träffade ockå sara när man var påväg in till stan med som också var trevligt :) efter att vi hade fikat gick vi för att kolla på böcker och te som ewe och frida skulle ha och strax efter de kom även sandra och gjorde oss sällskap=) vi gick en stund på byen innan frida behövde åka hjem igjen och jag,sandra och ewe gick mot willys.. sandra skulle hjem och jag och ewe skulle till jobbet ( hälso) för att kolla vad chefen ville... påvägen dit skickade julia melling till mig ochundrade om jag kunde omma förbi och hjälpoa henne då hon hade väldigt mnåga barn där :( sjukt jobbigt är det medmånga barn.. när vi kom dit pratade jag lite med AJ sen gick vi bort mot barnlandet och hjälpte och snakkade med julia:) blev sedan att vi gick ut och rökte, eller dom gick ut och rökte och jag följdde bar med som sällskap :P julia gick upp för att sola och jag och ewe gick mot donken när dom var färdiga för att sedan gå till mäklrahuset för att bli hämtade där av vår föräldrar :)

Igår åkte ajg och ewe till gbgför att shopppa och bara ha det trevligt :) var där i någon timma innan det blev dags för att åka tillbaka till a-ås för att träna lite på jobbet innan det blev tid för att ewe att åka hjem och ha lite tid med sin mamma och jag och david skulle på pass, bodypump.. sjukt jobbigt var de :P både jag och david var helt döda efter de passet, ingen utav oss orkade göra allt utan att stanna lite och vila:P hehe men det var välidgt skönt att träna iaf :) har jagi nte gjort på länge kändes det som iaf ^^ efter träningen och vi hade duschat åkte vi till maxi för att han behövde köpa hårgel eller va de va och då träffade vi ewe där som sa att hon inte kunde följa med sen senare utan var upptagen med något annat : phaha busted ewe! ;) när vi var färdiga där åkte ajg och david hjem till han och kollade på film, blev sherlockholmes som vi kollade på.. en lång, ganska seg men bra film:) trötta som vivar så somnade vi nästan framför datorn... eller jag gjorde de iaf, kan bero på att jag nästan låg i soffan^^ haha trötta var vi iaf efter passet med carina:) sedan blev det dags att åka för att hämta ewe hos henne och sedan åka hjem till mig för att gå ut med hunden.. vi stog ute ett tag och tjötade, försökte få ewe att inte vara rädd för vår lilla hund vilket inte  var så lätt.. blev många skratt för min och davids del^^ haha sen blev det då dags för dom att åka och jag tog med mig hunden på en välidgt kort promenad:) hade hur trevligt, roligt, jobbigt och mysigt som helst igår med dom! :) det måste vi bara göra om! eller aah jag och david får göra om det ia med film, ewe åker ju hjem på fredag :( <3 tårkigt:( men vi ses ju snart igjen ewe! några dgar efteratt du åker kommer jag hjem :) vi hinner ses imon iaf då vi ska förfeta och sedan bir det hotellet!!! :D ska bli riktigt kul :) få se vem som vinner av oss två med, vårt lilla bet ;) hehe

Nu ligger man iaf i sängen hemma i a-ås och tar det lugnt.. längtar till imon med hotellet och förfesten tillsammans med ewe och hotellet med ewe, david och massa andra underbara vänner som man har :) älskar mina vänner! :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards