Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Constance Schärfer - 10 mars 2010 22:08

Idag så har man inte gjort så mycket faktsikt.. Sov till kvart i tolv ungefär, gick upp duschade  och åt frukost, strax efter att man var färdig med allt vardagligt kom fotografen hit för att ta kort på huset. Var ledig halva dagen så då passade man på att sova lite extra ;) hehe sen så åkte Katrine för att hämta Alexander från skolan och jag började med maten.. Det blev pölse och pölse bröd för Alexander och potet och fiskpinnar för mig till lunch :) var jätte gott, har inte ätit potatis på länge så det var väldigt gott. Sen blev det att man diskade och sedan lek med ALexander. Vi blev sugna på att baka något så vi ringde till Katrine som då var och hämtade lill flickan från farmor och farfar för att åka och träna sen om vi fick baka :) Det blev kladkaka/muffins utan vetemjöl :/ inte alls lika gott men det går ju att äta ;) hehe Pratade lite med ewe i telen föratt hålla henne sällskap men det fick man inte göra allt för länge då Alexander ville att vi skulle leka :P hehe Hittade en jätte fin låt på Katrines ipod idag med under tiden som man diskade och höll på i köket good morning beutiful med martin stenmark, Jätte fin är den verkligen! SEnare på kvällen vid 7 8 tiden så gjorde jag varm oboy till muffinsarna vi bakade tidigare som vi drack framför tv:n, eller Alexander gjorde de och jag stog i köket och lyssnade/sjöng på good morning beutiful för full hals ^^ haha Sen blev det att man började diska all disk som var i diskmaskinen :P Hittade inte några tabletter för diskmaskinen så jag diskade för hand isället.. Gör mig inget så länge man får en ren kaffe kopp  ^^ haha När man dtog och diskade kom Sverre hem och han undrade varför jag stog och vaskade för han ;P Vilket jag inte brukar göra annars när hna kommer hem eller när han är hjemma överhuvudtaget ^^ hehe SÅ det blev en ovanlig syn för han ;P Nu så sitter man nere på rummet sitt och tar det lugnt.. Blir att man sover snart imon blir det att gå upp 06.30 då man börjar 07.30 Ska åka in till byen med Emma för att ha en lekdag tillsammans med ewe och Christian :) Ska bli väldigt roligt..  Vi har planerat det så många gånger och nu äntligen blir det av ! :D haha

Ovido - Quiz & Flashcards