Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Constance Schärfer - 28 mars 2010 00:58

Sitter hemma hos ewe och tar det lugnt innan det blir att gå upp för att åka till kontoreto ch jboba och sedan bussen hem till SVERIGE!!!!:D Men innan dess så blev det att vi satt uppe och åt, eller ewe åt och jag satt bara och höll henne sällskap. Pratade med kristin, lite när ewe var ute och slängde sopor om att det blir  maj/vår snart vilket är  skönt men det betyder att jag slutar mitt jobb då :( Men då frågade kristin meg om jag ville jobba hos dom efter att ewe har slutat, dom behöver en nämligen  som jobbar hos dom hela tiden i princip så jag ska jobba där :D Ska bli jätte roligt, barnen är helt underbara och föräldrarna är itne så dumma dom heller... Trivs med familjen helt enkelt. En väldigt skön familj är det jag ska jobba hos i sommar :D Längtar!! Ska kanske "provjobba" här när ewe är ledig i en vecka i maj tror ja de va eller så för att lära känna barnen lite bättre och så språket så klart :P hehe Kan inte så mycket norska än men lite kan man ändå, förstår va dom säger för det mästa så att :)


Imon blir det då att jag och ewe åker till hennes kontors jobb för att städa lite och sen när vi är färdiga där blir det att vi åker til bussen som kommer at jta oss hjem til sverige :D Ska bli kjempe skönt att komma til sverige igjen og få träffa alla underbara vänner man har där og så klart jbobet med :) läntar till sverige!!! Ses om några timmar vänner! Älskar er! Puss på er!<3

Ovido - Quiz & Flashcards