Alla inlägg den 5 mars 2010

:(

Av Constance Schärfer - 5 mars 2010 20:07

Idag så har det varit en lgnt dag på jobbet, fanss inte så mycket att göra. Katrine var hemma hela tiden så Emma gick till henne hela tiden istället för mig vilket inte var så bra med tanke på att hon skulle läsa saker för jobbet/skolan. Men allt löste sig tillslut iaf, hon somnade i Katrines säng, jag stök tvätt och Katrine pluggande lite, städade lite och sedan blev det iväg för att hämta Alexander från skolan :) När hon kom hem fick man reda på att man ska vara i simhallen och jobba, passa barnen där :) ska bli roligt, har inte varit där på jätte länge :) Efter att man fick sluta så gick man ner till rummet och satte sig i soffan med datorn i knät :) böjrade prata med alm lite och fastnade helt och hållet framför datorn så att man glömde av att man skulle åka in och träffa ewe vid halv 7 och inte gjorde man något åt det när man kom på de dum som man är:( erika skrev till mig lite senare på msn och sa att ewe har försökt få tag på mig så man gick upp och så ringde hon mig igen efter att jag skickat sms till och sa tt hon kan ringa. Hon var inte alls glad och jag kände mig jääääätte dum av att bara lämna henne så. Så ikväll blir det att man är ensam istället för att ewe kommer hit vilket jag kan förstå. Men imon så så blir det bättre :) först blir det simhallen med barnen sen åker man hem hänger upp alla blöta saker, packar träningskläder och allt, byter om till lite utgångs kläder, sminkar sig och så sen blir detat man går till angelica för att ta bussen in till byen träffa ewe för att sedan åka hem till henne innan vi tar oss ut på stan och gör stan osäker :P haha kanske bllir så att jon hänger med ut också :) det kommer bli riktigt kul hoppas vi på =) på söndag blir det träning sen för mg och ewe och jag ska träffa min pers.tränare då också :) sen blir det hemfärd til dröbak för min del och oslo för ewe :)

Ovido - Quiz & Flashcards