Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

fredag

Av Constance Schärfer - 26 mars 2010 18:09

Idag har man inte gjort så värst mycket. Vaknade av att klockan ringde klockan 7 men orkade inte gå upp då. Tanken var att jag skule upp klockan 7 för att ducsha och så innan jag ska börja jobbet men så bra gick de inte att verkligen göra de. Istället låg jag i sängen till halv 8 och var inte upp förrän vid kvart i tio i 8. När man kom upp sa Katrine att jag inte får jobba idag heller bara för att jag fortfarande mår lite små illa/dåligt. Så det blev att man satt uppe ochkollade på tv hela förmiddagen och sedan blev det rummet resten av dagen. Jag fick inte göra så mycket för Katrine, inte kolla på tv ens tror ja för hon va rädd att jag skulle smitta dom. Inte för att jag förstår hur ja skulle kunna smitta dom när det bara är en helt vanlig verk man har som är lite starkare än vanligt. Men sen kom ja på att hon trodde att jag har magsjuka:P :/ Så när hon kom hem efter att ha hämtat Alexander från skolan sa ja det till henne att jag bara har vanlig verk som har varit lite starkare än vanligt dom här 3 senaste dagarna. Då blev hon lite små sur på mig att jag inte sa de imorse, vilket jag försökte säga men att hon av bröt mig hela tiden och så så det vara inte så värst lätt då. Dessutom sa ja det till henne i onsdags när jag kom hem från gymmet att jag vill vara ledig igår men att jag kan jobba idag bara jag får vila en dag vilket hon då gick med på. Ibland förstår jag mig inte på henne, antingen så lyssnar hon inte på allt jag säger eller så glömmer hon väldigt snabbt va det är jag har sagt dagen innan eller så.. Jaja det har varit skönt ändå att vara ledig men två dagar är för länge!!! En dag går bra men två?! Nej tack det klarar jag mig utan. Jag behöver jobba minst 5 dagar i veckan annars blir jag jäääätte rastlös och får nästan panik för att jag inte har något att göra.


Det ska bli väldigt skönt med helg nu iaf. Imon bir det att man packar och handlar inför hem resan på söndag som man gör tillsammans med ewe:)<3 Åker till ewe imon kväll för att sova hos henne och gå ut en sista gång i underbara Oslo innan vi drar till Sverige:) Men försts blir det tvätt ikväll så att man har kläder att ta med sig och ta på sig:P I Sverige blir det träff med kompisar iväg till jobbet för att snacka med en av mina chefer som vill prata med mig och vara med familjen lite, om det går dvs:P hehe Ska till hotellet med ewe på torsdag med :D Ska bli sjukt kul att gå dit! Var hur länge sen som helst man var där sist, tror det var förra åer jag var där sist faktiskt då man var där med Julia och hade kul:) Men det här kommer bli minst lika roligt! För fest med ewe och några andra kompisar sedan iväg till hotellet!!!:D Sjukt nice ska det bli. Sen måste man ju också träffa Sandra och Sebbe och allaandra underbara vänner man har i Sverige som man intehaqr träffat på sjuuukt länge. Sebbe var säkert flera månader man såg/träffade han, om man nu inte räknar med när han körde hem mig från borås då man var där på fest tillsammans med Rebecka då men... På söndag ska man kanske träffa Cassandra:D Länge sen man såg henne med:( Jag kan inte minnas när jag träffade henne sist, kan det vara när man vara när hon hjälpte mig på jobbet kanske? Jävlar det är ju jätte länge sen ju!! Skit så länge sen kan det väl inte vara ändå?? Nä det blir till att träffa så många vänner som det bara går nu när man är i Sverige. Jag och ewe har bestämt att vi ska ta en fika tillsammans när vi är i Sverige. Sätta oss på espresso house och fika lite så vi inte bara fikar och träffas när vi är hemma i Norge:P hehe Sverige here I come säger jag bara! :P haha Dags för att börja tvätta lite tror ja, eller iaf kolla om det går att tvätta, såatt inte Katrine tvättar nu ^^  hej svej så länge! puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards