Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Torsdag

Av Constance Schärfer - 18 mars 2010 23:17

Idag så har man varit duktig :D På jobbet så tog man en timmas promenad tillsammans med Emma, jag gick och hon var i vagnen :P hehe Efter man har slutat så gick (speed walk) till bussen för att åka in till oslo/majorstua för att träna och träffa min pers. tränare :) vilket tog bara 20 min ^^ haha Han (Knut) tyckte att jag gjorde allt för snabbt (ska egentligen ta minst 30 min att göra) och frågade m jagbehöver något mer på passet vilket jagtyckte att ja intebehöver :P hehe Han tyckte också att jag har blivit ganska så mycket starkare sen jag var där sist som är för en vecka sen typ, vilket ajg tycket är ganska så roligt med tanke påa tt jag inte har tränat något på en vecka typ^^ Sist jag tränade var i söndags och då lev det ändå inte mycket pga att man blev dålig mitt under passet :( Den ända träning jag annars jag har gjort utöver det passet är att byta blöja, putta på barnvagn, promenad och städa en 5 vånings hus. Jag har inte hunnit träna något förra veckan förutom i söndags då för atat jag jobbade 13 14 timmar varje dag den veckan :( Jobbigt men roligt att jobba så mycket och tråkigt för att jag inte hinner träna något då :( Men man blev väldigt glad över att han blev så impad över att jag gjorde allt så fort och tyckte att jag har blivit starkare :D

Efter träningen då när man skulle gå hem från bussen tänkte man gå in på 7even eleven för att köpa en korv, men när man kom ut hade man två sjokolade kakor på 100 g och sen mina maryland kex med sig ut xD haha Så mycke nytta va den träningen ^^ haha Men som tur va så har ja 20 30 min promenad för att komma hem plus städning av huset imon som är på 5 våningar så dom kalorierna kommer att försvinna ganska fort ändå :D Så ska man så klart träna på söndag och måndag med ewe :D <3 Nu sitter jag hemma med mn sjokolade och kex i sängen och tar det lugnt. Tvättar för fullt så det blir en lååång att för mig med tanke på att jag verkligen måste tvätta all min tvätt och slänga in dom i torktumlarn ikväll innan jag lägger mig i sängen:S Hoppas bara att jag orkar upp imon för att jobba :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards