Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Audition + intervju

Av Constance Schärfer - 3 augusti 2012 19:15

JAAAAAAAAAAA !!!! Jag fick jobbet !! =D som ni kanske vet så åkte jag till Kungsbacka idag för att gå på audition och intervju för en tjänst i Stenungsund och Stora Höga som instruktör. Då det började 10.30 var jag tvungen att åka från mig 07.11 och gå upp vid 05.00 för att hinna äta ordentligt och allt men gick inte upp förrän 06.15 :S :P gick inte att somna förrän vd 01.00 kanske så var ganska så trött när klockan ringde 4 timmar senare och tog då en timmes sovmorgon.  Hittade inte riktgigt dit jag skulle vara så efter att jag kom fram till Kungsbacka gick jag in på en Begravningsbyrå för att fråga om vägen där till Kungsbacka Danscenter. När jag kom dit sa han som jobbade där att han kunde/skulle köra mig dit och det visade sig att det väldigt långt dit. Tror inte att det skulle ha tagit mig 40 min att gå dit som det skulle ta enligt GPS på mobilen ;P när jag kom fram dit ( danscentret ) så var klockan endast 09.30 så det var bara för mig att sitta och vänta i en timma, trodde jag. Dom som höll i det öppnade vid 10 så jag kunde komma in och fylla i papper som behövdes samt ta foto, dom på mig då alltså. Då det hade blivit ett litet missförstånd i  malet som skickades ut var det jag och en till som hade kommit en dag försent för audition för jobbet som instruktör i Funkykidz. Idag var det audition för Blizz och sedan Funkykidx egentligen ( för dom som hade sökt till båda ), men snälla som dom var så lät dom mig och den andra tjejen göra audition för endast Funkykidz och sedan intervju för att efter de åka hem. Under tiden som jag fick vänta på min tur för intervju stod jag och gjorde allt som dom tjejerna gjorde ( dom som sökte till både Blizz och Funkykidz ) så när Amanda ( hon som höll i det ) kom ut med den andra tjejern efter att ha intervjuat henne färdigt, såg hon mig göra samma steg som dom andra och sa då att jag kunde vara med på det passet och då också söka till Blizz.

Efter att det var färdigt var det dags för min intervju och det var inte så värst mycket hon frågade utan mer hur jag ser/tycer att en bra instruktör ska vara och om jag kan tänka mig att ha alla passen som erbjuds. Precis innan intervjuen var färdig sa hon att jag får det och att anställningspapper skickas till mig på måndag och mina pass kommer senare. Vi bestämde också att jag ska på kick offen den 25:e samt workshopen som är efter de istället för att gå på kickoffen den 25:e och sen workshopen den 26:e som det egentligen var tänkt att jag skulle gå på.

 Ååååh jag är såååååå glad , nu är det bara att leta efter en lägenhet i Stenungsund och ett till jobb så att jag jobbar 6-7 dagar i veckan och inte 5 dagar i veckan bara ;) jag e GLAAAAAAAAAAD !!! =D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards