Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Constance Schärfer - 7 augusti 2012 21:55

Puuuh vilken dag det har varit. Har tvättat, strukit, hängt upp tvätt, vikt tvätt, satt på tvätt, sorterat tvätt, plockat in i diskmaskinen, plockat ut ur diskmaskinen, diskat, lagat mat, tagit ut mat från frysen för att tina och målat. Nu är jag helt slut och inte är jag färdig än utan städning väntar imon och ställa allt tillbaka i rummet så som jag vill ha det.


Nu sitter jag här framför tv:n och funderar på om jag har gjort rätt. Jag skickade precis ett medelande till itt ex på Facebook som jag varken har pratat med, smsat med eller skrivit med på två år ! :O vet inte om jag skulle ha struntat i det eller om detvar rätt att skicka det. Jag börjar nästan ångra det lite att jag gjorde det samtidigt som jag undrar hur allt är med honom och dottern. Han hade ju såna problem med hans ex ( mamman till dottern ) innan när vi pratade för 2 år sedan. Hoppas verkligen att allt är bra med honom, dottern och allt är bättre nu mellan honom och exet. Unfra om han ens svarar på medelandet eller om hna struntar i de :S jaja vi får se vad som händer, om han svarar eller inte. Nu ska jag iaf ta det lugnt framför tv:n en stund i väntan på att mitt rum luktar mindre färg så jag kan lägga mig och sova :) hoppas ni har haft en bra dag alla ni där ute !

Ovido - Quiz & Flashcards