Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Constance Schärfer - 1 augusti 2012 19:31

Suck minst sagt ! Inte nog med att näsan och halsen kronglar på grund av allergin utan nu har även en jobbig förkylning satt sig i halsen, näsan,bröstet och luftrören/lungorna med :/ ena stunden är det varmt och nästa fryser jag som en tok :( det värsta är att jag ska till Kungsbacka på fredag för audition och intervju för ett nytt jobb i Stenungsund, men det kommer jag ju inte orka med om jag mår så här imon kväll med! :O :( det kanske inte är det bästa men jag kommer åka dit ändå på fredag även om jag inte är på tipp topp form. Det jobbet, om jag får det hade varit så roligt ! Då får jag minst 4 pass i veckan och mer kan jag få plus att det är med bara sånt som jag gillar. Dans och barn, det är något jag verkligen älskar. Nackdelen med om jag får jobbet är att jag måste ämna Alingsås och det underbara jobbet jag har här, både bra och dåligt är det att få jobbet i Stenungsund. VIll få det så jag kan flytta någon annanstans, men vill också bo kvar här för att inte förlora ett så bra jobb jag redan har, dock med för få timmar :/ Hoppas att jag blir bättre i natt senast imon så jag orkar dansa och allt, för just nu så orkar jag knappt gå upp för en trappa :S kommer ju aldrig funka på fredag om jag inte orkar gå upp för en trappa ens !

Ne nu blir det att lägga mig i sängen igen för att kurera mig lite till och bara ta det lugnt. Hoppas ni mår bättre där ute och att ni har haft en toppen dag ! Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards