Alla inlägg den 6 november 2015

Av Constance Schärfer - 6 november 2015 14:41

Precis kommit hem från jobb och intervju. Jobbet gick allt bra och lugnt och intervjun med. Dom har önskan/tanke på att flytta mig till ett annat område/skola men ska kolla med de personer jag jobbat med nu det senaste om dom känner att som behöver fler och vill ha lvar mig eller om dom känner att dom klarar sig och bemanningen kan köra på sin plan ( och ja jag vet att jag blandar de,dem och dom).

Ligger i soffan nu oxh aka äta efter att precis gjort ett graviditets test som visade negativt. Inte så oväntat för min del då jag varit säker på att jag inte var det. Testet köpte och gjorde jag endast så Tomas skulle bli, då det mest var han som var rädd att jag kunde vara det. Tror jag bara är trött/stressad eller bara ätit något dåligt som gör att jag mår illa.

Okej nu blir der mat, tv, slapp och väntan på om jag får vikariatet eller inte.

Bara en vecka kvar till Spanien!!!
Ha en trevlig helg nu allihop och hoppas veckan gått bra!

Ovido - Quiz & Flashcards