Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Härlig helg :) Fy fan va hemskt!

Av Constance Schärfer - 25 juli 2011 19:46

Vilken härlig helg jag har haft! Jobbade i fredags och sen gick jag hem till Anders för en trevlig stund där med film och prat :) I lördags blev de att jag åkte hem till Bex vid 12 tiden för en himla massa disney filmer med massa trevligt folk :) Blev ett ex antal filmer vi såg och en massa mysande ;) hihi Sov ingenting, det gick ju inte att somna :O vilket inte var det bästa då jag skulle jobba i söndags  :/ Blev att jag gick till jobbet vid 12.10 för att jobba efter att ha varit vaken i nästan 30 timmar :O Väl där blev det att sitta i soffan då det inte fanns något att göra och det var inget bra... Jag lyckades somna två gånger :O inget bra de.... Jag var nog ganska så trött efter att inte ha sovit på 30 timmar och inte nog med de utan magen min var ju inget snäll mot mig heller:/ Den dummade sig och höll på så det blev bara att åka hem efter ca två timmars jobb då jag kastade upp på jobbet :S Väl hemma ( ca 15.00) somnade jag direkt i sängen och sov hela natten och vaknade sedan vid 11 12 tiden idag. Trodde att jag kunde jobba idag men halsen ville inte vara snäll, lika så var det med huvudet och magen så det blev bara att ringa till jobbet och säga att jag inte kommer ocvh jobbar idag :/ :( Men imon då jävlar ska jag jobba, skiter ja i att halsen är jobbig och huvudet värker, det är bara att gå upp 04.00 för att göra sig i ordning för jobbet och sedan åka och jobba lite efter 6. Men jag ska inte klaga det har varit en toppen kväll trots den lilla somnen jag fick ;) Massa härliga disney filmer jag inte har sett på år och dagar fick ja se i lördags/söndags!:) Och nya vänner fick man på köpet med ;) hehe


Över til  något mindre roligt. Terror dådet i Norge. FY FAAAAAN säger jag bara!!! Vem gör något sånt om inte en pkyskist stöd, dum i huvet person ? Att man klarar av att gå runt och skjuta, spränga, döda en massa människor och sedan skratta och vara glad. Men jag ska inte vara lika låg som han och några genom att säga att han borde skjutas, hängas, svälta ihjäl i fängelse eller något liknade. Jag menar det tjänar inget till att göra de. Det jag tänker säga är att han inte så värst smart av sig och jag inte alls över huvudtaget gillar de han har gjort i Norge/ Oslo/ Utöya. Är glad att ingen jag känner ( som jag känner till) inte har skadats eller dödats. Jag sörjer med dom som har förlorat någon familjemedlem eller vän. Jeg tenker på dere i Oslo/ Utöya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards