Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Constance Schärfer - 6 juli 2011 23:26

Idag har det varit en rolig dag, iaf på eftermiddagen/kvällen. Först blev det att man gick upp 4.30 efter att ha sovit i ca 3 timmar och snoozat i 30 min, åt frukost och fixade allt inför jobbet, gick till bussen och var där 6.20, väntade på bussen i halv timma men ingen buss ( skulle vara hos mig 6.30 6.35) väntade till 7.11 och åkte in till jobbet för att jobba. Träffade på chefen på parkeringen och han va inte glad över att jag var där en halv timma senare, men det var ju inget jag kunde göra något åt då bussen inte kom och ja inte kunde ta mig in på något annat sett ( inte för att han accepterade de men :/). Jobbade till 15.00 och gick sedan hem till Anders för att gå till Maxi, köpa ballonger till Daniel och måla dom sedan när vi kommit hem till Anders igen. Väntade på Sigge, åkte till mig för att hämta Daniels present som ja glömde hemma i morse, vidare till stan för att hämta upp Sandra och Herman för att sedan åka hem till Daniel och träffa Kalle, Tobbe, Richard och William där. Firade Daniel hela kvällen med, äpple paj, glass, jordgubbar och Harry potter 4 :) En riktigt rolig och lyckad kväll blev de ! =D


Grattis Daniel på din födelsedag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards