Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Constance Schärfer - 14 juli 2011 23:56

Härliga vecka! Har varit helt underbar vecka hittills tycker jag. Började med att jag jobbade måndag med ett kvälls pass, hem till Gomér för film efter de och somna^^ Bort till Maxi i Tisdags för att träffa Sigge, hem till han och spela tv spel. Körde bil då eller aah blev mest fyrhjulning :P haha Bort för att hämta Sandra, Anders och Herman för att åka till Playan och fota lite med dom och lite senare Kalle. Hem till Daniel lite senare för att bada i Lygnared och mötta en ovanlig syn när vi kom upp ur vattnet. När vi kom upp jag, Sandra, Daniel, Anders och Sigge möttes av en syn där alla våra saker var gömda lite här och var på stranden, några saker bl a. mina var upphängda i ett träd andra var nere på gräset eller nergrävda i sanden. Herman och Kalle hade väldigt kul med de dock inte vi andra lika mycket. Jag som var på ett dåligt humör efter att inte ha sovit så väldigt mycket blev lätt irriterad och på ett inte så värst mycket bättre humör utan mer på ett sämre och ja....


I onsdags blev det jobb igen efter at ha varit ledig hela tisdag. Vi åkte hem till Daniel med pizza för att kolla på Harry Potter 7 del 1 och äta pizza så klart :P Torsdags (idag) blev det jobb och sedan hem till Sigge för att se andra avsnittet av serien som vi började på i tisdags men denna gången tillsammans med Sandra:) Imon blir det konser i Nolhaga då The Telefunkers ska spela, kommer bli riktigt kul att få höra dom igen då det har gått minst 2 år sen sist jag hörde dom :O Tillsammans med Sandra, Jannica, Emmy och kanske Sigge ska jag lyssna på dom och heja ;P Efter de blir det bio tillsammans med Anders, Daniel, Frida, Herman, Kalle, Richad,Rasmus ( har ja för mig), Sandra, Sigge, Tobbe, Tim och William :) Kommer bli riktigt nice! =D Hoppas på att det blir lite mer foto som tas i helgen hos mig med att vi hoppar på våran jumbo stundsmatta och fotar varandra, kommer nog bli riktigt nice dom bilderna :)

Nu får ni ta och njuta av dom riktigt snygga bilderna som togs i tisdags på Playan!:)


                                           

Ovido - Quiz & Flashcards