Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Constance Schärfer - 3 juli 2011 23:43

Jaha då har en till vecka gått och sommar schemat på Brunnsgården har börjat. Inte så mycket man har gjort i veckan mer än att ha tagit det lugnt, tränat med syrran, kollat på film med kompisar och träffat kompisar. Blev lite spelande med hemma hos Anders när vi inte kollar på film hos han eller någon annan. En ganska så lugn vecka har det varit för mig med andra ord. Har bara jobbat i fredags och igår och båda gångerna var väldigt lugna. Hade inte jobbat på ca månad så blev väldigt förvånad när det var så lugnt som det var när det innan vara väldigt mycket att göra hela tiden. Men det var riktigt roligt att komma tillbaka dit och börja jobba på schemat. Har dock inte så jätte mycket tid eller ork till att ta mig till Hälsostudion för att träna men det kommer. Hoppas ja :P haha Bel väckt natten till lördag med, vid 1 tiden av ett sms, inte det roligaste när man ska upp vid 4 för att göra sig i ordning för att åka till jobbet men :P haha jag lyckades ta mig upp iaf sen 3 timmar senare! :D Snart blir det att lägga mig i sängen, sitter redo för att sova i min one piece, bara att ta av den och på med natta linnet så är jag redo och klar för att sova ;) hihi Har varit hos Sigge idag och kollat på film, kom med mat från donken som ja inte åt utan som Sigge fick ^^ haha Var hungrig när jag skulle köpa de men blev mätt när jag stod i kön, så när jag kom fram så var ja inte hungrig längre men köpte de ändå ^^ haha Slöseri med pengar kanske men jag fick de gratis då mitt kort inte ville funka :P  Ne nu ska jag fortsätta att lyssna på lite musik innan det blir upp till sängen och sova:) En bild får det bli som avslutning på detta inlägg :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards