Alla inlägg den 28 november 2010

Av Constance Schärfer - 28 november 2010 20:05

Har hat en lugn veck, var väldigt skönt faktiskt =) Måndags jobbade jag i noltorp (vilket jag inte skulle ha gjort, var fortfarande dålig sen helgen)  och sen möte på hälso. Tisdags jobbade jag bara på hälso som vanligt och började med en tröja jag ska ha på mig när jag jobbar tillsammans med min praktikant, hann dock inte färdigt med den =/ Onsdags tog jag det lugn hemma med mamma... I torsdags jobbade jag i noltorp igen men då vara det inte direkt på noltorps skolan utan lite längre bort men tillhörde ändå noltorp ^¨ haha lite förvirrande kanke men ;P Var riktigt kul, åkte pulka och skjärtlapp med barnen som jag inte hade gjort på hur länge som helst... Dit åker jag gärna i gen och jobbar och åka pulka med barnen =) I fredags jobbade jag först på lendahl avdelning solen på linden på förmiddagen och sen blev det att skynda sig till hälso för att jobba där..Kom dock sent pga vädret =/ Blev färdig med min tröja iaf så nu kan jag ha på mig den när jag jobbar =D Mycket färg och saker på den, men det gör inget tyckte jag och praktikanten då vi jobbar med barn och det är mycket saker som händer och allt så det passade väldigt bra :P  I lördags blev det att hjälpa mamma städa huset under dagen och sen på kvällen så åkte jag iväg och träffade en kompis man inte träffat på måånga veckor =( så det var riktigt kul att träffa han igen =) får hoppas på att man gör det snart igen! :) idag blev det att man sov hela dagen då man inte somnade förrän vid 5, vaknade vid 7 igen och halv sov sen från 8 9 tiden till 16 :P Blev lussekatter och tårta till frukost för mig då min bror, tilda och deras hund kom hem till oss för fika =) nu ligger man i sängen och tar det lugnt men blir att äta mat snart och  sen duscha innan det blir dags att sova så man orkar upp imon ifall telefonen ringer och väcker en för att jobba =)

Ovido - Quiz & Flashcards