Alla inlägg den 8 november 2010

Av Constance Schärfer - 8 november 2010 22:09

Fy va jag är glad idag ! Pratade med Emma idag innan jag gick iväg för att träna om medlemsfesten vi ska ha på lördag. Frågade om vi som jobbar med barnen ( passar barnen när föräldrarna tränar) också går gratis på medlemsfesten eller om vi behöver betala för den =/:O Som tur va så slipper vi betala 295 kr för att gå på den utan får personal biljett, vi är ju trots allt personal :P hehe Nä men vi har annars aldrig räknats med på personal festerna som vi har av någon konstig anledning så blev att man frågade så att man får något svar på de någon gång. Så nu blir det fest för mig på lördag, eller aah fest och fest men aah, ska till First Grand Hotel med jobbet på lördag 1 timma och 15 min efter att jag slutat jobbet. Så på lördag blir det att man åker till jobbet vid 13.30 eller så jobba till 17, skynda sig hem äta en macka, kanske duscha (om jag inte gör det innan jobbet för att spara tid), byta om, fixa hår och smink och sen bär det av till festen för att träffa alla andra kollegor och medlemmar som är där =)


Men men idag då så har man tränat, Zumba i en timma kunde ha varit i gymmet i en timma med bara för att jag tog fel på tiden =/ Istället stog jag ochpratade med Bonette lite och sen gick jag in till Lima, Sofia och Sana som jobbade idag och pratade lite med dom om lördag och lite så. Sen 18 så drog det igång, skaka korppen och dansa och bara ha sjukt kul i en timma. Svettig blev man också om något ^^ haha Nu ligger jag i sängen nästan ny duschad, mätt och trött efter dagens träning och tiden man vaknade 7 :O Så blir att sova snart så man orkar upp imon bitti ifall det händer att moblien ringer 7 eller något sånt, man vet aldrig när det ringer hos mig ;) Får se om det blir en timma i gymmet imon med och lite solning innan jobbet eller om man ska jobba innan jobbet, som sagt man vet aldrig om det ringer.

 

Ovido - Quiz & Flashcards