Alla inlägg den 22 november 2010

Av Constance Schärfer - 22 november 2010 20:45

Ligger i sängen och tar det lugnt efter att ha spenderat dagen hemma på morgonen, förmiddagen i noltorp fritids Lunden och sedan eftermiddagen på jobbet Hälso för möte. Noltorp var inte tänkt att det skulle bli då jag har varit väldigt förskyld hela helgen  och är fortfarande lite förskyld.... Mötet gick bra tycker jag ändå, var inte så  mycket vi pratade om direkt, blev att vi har fått nya saker till barnlandet, ska möta barnen och föräldrarna när dom kommer och vara trevliga, hälsa dom välkommna. Inte låta barnen kolla på tv hela tiden, äta så mycket frukt/popcorn m.m  Har fått ansvar nu för alla listor m.m vi har borta hos oss i barnlandet, att det alltid finns timlistor, listor/papper som föräldrarna ska skriva när dom lämnar barnen och alla andra papper och listor vi har som behövs finnas.

 I veckan blir det nog inte att man vikarierar något, iaf inte förrän på torsdag då jag vill bli helt fri från förskylningen eller iaf mer än va jag är nu så att jag orkar jobba och inte blir trött efter bara någon timma som jag blev idag när jag var på Noltorp och jobbade. Nu blir det att kolla lite på tv och sen blir det att sova så man är pigg och glad som vanligt imon på Hälso =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards